STEEMİT DE BİRBİRMİZE DESTEK OLALIM MI ?

in #steemit6 years ago

STEEMİT GÜZEL BİR UYGULAMA LAKİN BURDA AKTİF OLMA GÜZEL İCERİKLER BULMAK GEREKTİĞİNİ HEPİMİZ BİLİYORUZ BİRBİRİMİZE DESTEK OLARAK HERKESİN YAPTIĞI ŞEYDEN ZEVK ALMASINI SAĞLAYABİLİRİZ SONUÇDA HEPİMİZ BURDA DOST SAYILIRIZ DOSTLARINIZA YARDIM EDEBİLİRSİNİZ VE ONLARA PARA KAZANDIRA BİLİRSİN BEGENDİGİNİZ İÇERİKLERİN ALTINA YORUM ADIN ONLARI OYLAYIN Kİ DEĞERİ ARTSIN EMİNİM Kİ KARŞILIK GÖRCEKSİNİZ HADİ BAŞLAYALIM BU POSTU GÖREN HERKES ALTINA YORUM ATSIN İYİ DİLEKLERİNİ PAYLASSIN VE BİRBİRMİZE DESTEK OLMAYA BAŞLAYALIM HEPİMİZ BU PLATFORM DA DOSTUZ...

Sort:  

Çok güzel bir yazı. Oy gücüm kalmadı maalesef yoksa beğenirdim de. Haklısınız birbirimize destek olmazsak hiç bir anlamı yok yaptığımız işin. Ben ve bir kaç arkadaşım trteam tagını kullanıyoruz. Kim bilir belki bir kaç ay sonra iyi bir grup oluruz. Güzel paylaşımlar diliyorum

teşekkürler.Grup olustursak aslında daha cok yararı olur dıye dusunuyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64833.23
ETH 3558.77
USDT 1.00
SBD 2.35