Czas się zbroić w Steem Power.

in #steemit6 years ago (edited)

cooltext292673982636924.png

Obrazek zrobiony w - https://cooltext.com/


Witam wszystkich Steemian bardzo serdecznie w notce bardziej ... organizacyjnej, o ile tak można ją nazwać.

Na początku chciałbym przeprosić użytkownika @zamordyzm za moje zachowanie z rana. Trochę mnie poniosło, zaraz dam unbana.

Przejdźmy do rzeczy. Otóż dzisiaj zakupiłem sobie prawie za 1000 złotych (minus prowizje) pakiet bodajże 176 STEEM, który władowałem w Steem Power. Postanowiłem nie czekać i wykorzystać sytuację, póki Steem jest w miarę tani i że mam odłożonych parę zaskórniaków na czarną godzinę. Jeszcze dałem 9 SBD dla @kusior - a na poczet nagród w jego konkursie filmowym.

Zrobiłem to, ponieważ żeby mój głos był więcej wart, abyście więcej dostawali z kuracji. Tym bardziej, że teraz "wypstrykałem" swój Voting Power znów do około 39% i będę musiał czekać 3 dni, dopóki nie wróci do 100%. Lubię dawać upvote'y, to moja słabość :) Na tę chwilę mam chyba 496 STEEM POWER + 230 oddelegowane. Też będę się starał podnosić swój Steem Power z delegacji do @tipu i @minnowbooster - a, abyście dostawali większe Upvote'y. Moim celem jest zdobycie minimum 1000 SP i siłę głosu 0,1 SBD, później się zobaczy. W te boty zainwestowałem, dlatego że teraz mam mniej czasu na pisanie bloga, życie :( Ale od czasu do czasu tutaj zaglądam i czytam.

To chyba z mojej strony tyle. Błagam, nie kłóćcie się. To są sprawy przyziemne.

Sort:  

Serdecznie dziękuję za dofinansowanie konkursów na tagu #pl-filmy! Niezwykle doceniam ten gest :)

Nie ma za co dziękować :)

Trochę zwolnij z tym rozdawaniem głosów, spróbuj nie schodzić poniżej 80%, też lubię rozdawać głosy ale im mniej % tym głos jest słabszy.

Wiem, ale to jest silniejsze ode mnie. Mam ustawiony suwak na Busy na 25%, ale ciągle o tym zapominam. Częściej korzystam ze Steemita. Oby do 500 SP i pojawi się suwak :)

To już nie dużo ci brakuje do 500 SP. Wiem że jest ciężko się powstrzymać, sam na początku przez dłuższy czas miałem z tym problem, teraz staram się pilnować, choć sam ostatnio zjechałem poniżej 80%, nawet teraz mam tylko 86%. Oddam na parę postów głos z siłą 50% i znowu mi spadnie i będzie trzeba czekać, to jest wku...ce. Ale wiem że poniżej tej wartości jest bardzo niska wartość głosu.

Jeśli to jest bot kuratorski, niezwiązany z MK albo Fervim, to czemu nie.

Dziś Andzi76 pytał mnie o to samo pod moim postem z recenzją książki o Kaziku Staszewskim , ale mu odmówiłem. Wiem, że chciał mi pomóc "podbić" ten post, żebym trochę więcej zarobił.

Ale trochę się cykam, jak to zostanie odebrane przez pewną grupę ludzi. Chciałbym zachować neutralność. Choć nie powiem, że MK trochę mi pomógł na początku tego roku, zanim zrobił sobie przerwę i wyznaczył opiekunów tagów. Wtedy też zrobił bota upvotującego, na którego liście się znalazłem, za co mu jestem wdzięczny.

A wuj z tym, jak chcesz to możesz mnie wpisać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77