Account verification time / Czas weryfikacji konta.

in #steemit7 years ago

Hi!

My girlfriend made a profile on steemit on November 1 and until today no email confirmation ... it's been over 7 days ...

I waited only 2 days

Is it normal? What do you think?

PL

Moja dziewczyna stworzyła profil na steemit 1 listopada i do dziś brak potwierdzenia e-mail...mineło ponad 7 dni..

Ja czekałem tylko 2 dni.

Czy to normalne? co myślicie?

DQmZ7B8XLJage4EWE7c74oH4MU1uqd2rXCPwjznCoGyR9u3.jpg

Sort:  

Całkowicie normalne :-) są tacy co czekają nawet tydzień :-) cierpliwości

Ja znam takiego co miesiąc czekał ;-)

No właśnie moja dziewczyna też chciała założyć czeka już ponad tydzień.. i chyba spróbuje się jeszcze raz zarejestrować.. :)

napisz na https://steemit.chat/channel/polish na jaki email próbuje się zarejestrować. Ktoś tam powinien Ci pomóc.

Właśnie dzisiaj przyszło jej potwierdzenie więc niedługo zawita ! :) Ale dzięki za rade ; )

Sam czekałem ponad tydzień, no i się doczekałem. Cierpliwości.

Ogólnie w sieci Steem konta są płatne. Steemit robi je za darmo :P Jak masz 20 dolarów to możesz kupić na np. anonsteem konto ;) Lub napisz do @gtg

Dodałbym tylko, że to wynika z faktu, że konta w sieci Steem tworzone są na zawsze, a co za tym idzie raz zajęty nick zostaje zajęty na zawsze. Gdyby konta były darmowe, ktoś od razu zająłby wszystkie nazwy.

Druga kwestia jest taka, że koszt samego konta to 0.2 STEEM, natomiast trzeba mieć trochę SteemPower, by móc nadać transakcje. SP się nie zużywa, ale bez nie go nie dostaje się przydziału na przepustowość sieci. Gdyby każdy mógł wysyłać dowolną ilość transakcji bez względu na liczbę SP, to sieć można było by zaspamować.

Ja czekałem ponad tydzień ale się doczekałeś cierpliwość się opłaciła :D

Polecam zajrzeć do FAQ: https://steemit.com/faq.html#How_long_does_the_account_approval_process_take

Większość weryfikacji zamyka się w 24h, niektóre mogą zająć do tygodnia. Ja osobiście czekałem równo 48h, ale jak widać się doczekałem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62539.28
ETH 2437.94
USDT 1.00
SBD 2.67