ခ်စ္​သူသိ​ေစ. ❤️💛💚💙💜

in #steemit6 years ago

က်မ ကိုစိတ္​ပူတတ္​တဲ့သူကိုပဲ က်မ ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
က်မကိုစိတ္​ပူ​ေစတဲ့သူကို​ေရြးခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မလက္​ကိုလူၾကားထဲတြဲၿပီး​ေခၚရဲတဲ့သူကိုပဲက်မ​ေရြးခ်ယ္​
မွာပါ..က်မလက္​ကိုလူၾကားထဲမတြဲရဲတဲ့သူကို​ေရြးခ်ယ္​မွာ
မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မကိုလက္​​ေတြက်က်​ေျပာႏိုင္​တဲ့သူကိုပဲ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
က်မကိုလက္​​ေတြအ​ေကာင္​အထည္​မ​ေဖာ္​တဲ့သူကိုက်မ​ေရြး
ခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မ သာမန္​လူတစ္​​ေယာက္​ကိုပဲ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
သာမန္​ထက္​ပိုတဲ့သူကိုက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာမဟုတ္​ပါဘူး..

က်မ စကားကိုနား​ေထာင္​တတ္​တဲ့သူကိုပဲက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ
က်မကိုတရားခ်မဲ့သူကိုက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မကိိုပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေျပာတတ္​တဲ့သူကိုပဲက်မ​ေရြးခ်ယ္​
မွာပါ..က်မကိုပါးစပ္​တစ္​မ်ိဳးစိတ္​ထဲတစ္​မ်ိဳးနဲ႔အံုပံုလို႔သူကို
က်မ ​ေရြးခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မ ကိိုလိမ္​​ေျပာၿပီးဝန္​ခံရဲတဲ့သူကိုပဲက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
က်မကို​ေျဖ႐ွင္​းခ်က္​​ေပးတတ္​တဲ့သူကိုက်မ ​ေရြးခ်ယ္​မွာ
မဟုတ္​ပါဘူး..

က်မ ကိုယံုၾကည္​့တဲ့သူကိုပဲက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
က်မအ​ေပၚသသံယ​ေတြမ်ားတဲ့သူကိုက်မ​ေရြးခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​
ပါဘူး...

က်မ ကို ဂ႐ုစိုက္​ႏိုင္​တဲ့သူကိုပဲ ​ေရြးခ်ယ္​မွာပါ..
က်မ ​ေနၿပီးသတိထားရမဲ့သူကို က်မ ​ေရြးခ်ယ္​မွာ မဟုတ္​ပါ
ဘူး..☺☺

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59471.57
ETH 2618.20
USDT 1.00
SBD 2.40