Sort:  

Ευχαριστουμε ! Μαζευτειτε 3-4 ατομα να γινει ενα πυρηνας και μετα team work ! :)

Προσωπικά σαν μέλος έχω γραφτεί εδώ και ένα χρόνο. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα αν και δεν το είχα με τα blog, όχι ότι τώρα το έχω. Θυμάμαι ότι κάποιος από την ομάδα μου είχε κάνει πρόταση να βοηθήσω στη μετάφραση αλλά λόγο του ότι δεν είχα πρόσβαση μόνιμη στο διαδίκτυο έχασα κάθε επαφή.
Έπρεπε να περάσει σχεδόν ένας χρόνος για να το δω πάλι ζεστά. Ελπίζω να πάμε καλά. Προς το παρών είμαστε 3-4 άτομα παρέα που γνωριζόμαστε και ζούμε λίγα χιλιόμετρα έξω από το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω περισσότερο κόσμο κόσμο λόγο αδυναμίας μετακίνησης (βλέπε ανάπτυξη). Ελπίζω να γίνουμε περισσότεροι .
Παίρνω το θάρρος να μιλήσω έτσι γιατί είμαι αυτός που έφτιαξε και βοηθάει τη μικρή αυτή ομάδα.

Καλημερα! Εισαι στο γρουπ του FB ? αν οχι περνα απο εκει μια βολτα να τα τα πουμε λιγακι ! :)

Ναι είμαι .

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62164.65
ETH 2439.44
USDT 1.00
SBD 2.67