You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🐙 Miss Octopus Wizard ep. 1 by Me / Webcomics Funny Contest Week # 27 / Panna Ośmiorniczka. Komiks.

in #steemit-webcomics6 years ago (edited)

Ale mnie tu dawno nie było! Do rzeczy jednak:
"Czy przypadkiem nie przesadzamy czasem tak z pewnymi duchowymi sprawami? " - etam, jako katolik nadstawiam drugi policzek. A tak serio, to nie wiem, kogo ten komiks mógłby urazić, więc za bardzo nie mam co nadstawiać. Sam kuszący motyw, faktycznie ma spory potencjał komediowy - tak, nadal jestem katolem, no ale ma. Ja bym w tym grzebał:D
Co poradzić? jeśli Bóg nie ma poczucia humoru, to kto ma mieć?
Ośmiertka fajna, przejrzysta, prosta i nie wybija się ponad treść. Powalczyłbym z dynamiką i narracją obrazu - tam nie do końca widać, czy bohaterka sama decyduje się na wyskok, czy porywa ją jakiś prąd. Nie wiem, może sie czepiam, a z drugiej strony dynamika to przeciwnik, dla którego zawsze warto znaleźć czas na mały sparring. Jest masa ułatwień - te wszystkie strzałki, przerywane kreski i rozmycia - komiks i tak jest bardzo trudną sztuką, więc nie ma wstydu w ładnie zastosowanym skrócie.
Zupełnie nie chce sie tu wymądrzać - kiedyś sie bawiłem ale poległem gdyż wdałem się w romans z detalami. Od wielu lat jestem jedynie odbiorcą komiksu.
Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Sort:  

Właśnie widziałam ostatnio, że Cie nie było. Thnx za kilka słów porad, dopiero zaczynam. Zabiorę się też za animację więc może dynamika się pojawi. :) PS Nawet nie urazić, tylko ja sama bywam przewrażliwiona. Zastanawiam się nad tym. Śmierć, życie, kryptowaluty ;P

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59708.78
ETH 3185.76
USDT 1.00
SBD 2.45