Tren Garı

Merhaba sevgili steemit ailesi nasılsınız?iyisinizdir umarım. Akşam dışarı çıktık arkaşlarımla gölbaşında tren garına gidip biraz gezmek istedik. Hava biraz serin olduğu için üşümemek için ceketlerimiz giyip dışarı çıktık . Önce biraz kanal yolunda yürüdük. Sohbet ettik eskilerden bahsetik biraz ilk buraya gelmemizdeki zamanlardan işte. Yolda yürürken bir amca bizden gidip erik bahçesinden ihtiyacımız kadar erik yapabileceğimiz söyledi. Bizde kendisine teşekkür edip bahçesine girdik akşam olduğu için pek birşey göremiyorduk kendi telefonlarımızı çıkarıp fener ışığı ile önümüzü aydınaltık. Önce ben çıktım ağaca ve yiyebileceğim kadar kendime erik topladım. Ceplerimi doldurduktan sonra aşağı inip arkadaşımın ağaca çıkmasına yardım ettim. O da kendine yiyebileceği kadar topladıktan sonra aşağı indi. Tren garına doğru yürümeye başladık sohbet ederek ve erikelerimizi yiyerek. Akşam olduğu için kimse ortalıkta yoktu karanlıktı sadece arada bir geçen trenler vardı.
20220518_223900.jpg
Raylarda yürüdük biraz , karanlıkta tanımadığımız insanalr gördük onlarda heralde bizim gibi geziyorlardır. Gardan çıktıkatan sonra şehrin içine doğru yürüdük kalabalığa doğru girdik. Arkadaşlarımız arayıp bizi kafede bekledikelrini söylediler. Bizde yanlarına gidip birer çayımızıda içtikten sonra eve doğru yolla koyulduk . Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın:).

Sort:  

Merhaba salih paylaşımlarını Steemit türkiye topluluğunda yapabilirsin. Bu şekilde kaliteli seçilme şansın olacaktır.

Steemit Türkiye Topluluğu

Tamam daha yeni farketim bunu

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60506.21
ETH 3313.49
USDT 1.00
SBD 2.38