Ailenin yeni üyesi ile tanışmak ister misiniz?

in #steemit-turkiye3 years ago (edited)

Selamlar.

Ben Hatice Yaşar. Steemite Türkiye - Kayseri'den katılıyorum. 38 Yaşında, evli ve 3 erkek çocuğu annesi olarak aranıza katıldım.Ev hanımıyım. Kayseri'de yaşıyorum.

Steemit bilgim

Steemit ile can arkadaşım,güzeller güzeli @efza ile tanıştım. Bir çok alanda birlikte yol aldığım arkadaşım sayesinde güzel ve kaliteli yazılar ve paylaşımlar yapmanın ruhuma iyi geleceğini hissediyorum. Yol gösterici olarak @svm038 in bana bu konuda yardımcı olacağını biliyorum.

Eğitim Bilgilerim

Kayseri Erciyes Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümü mezunuyum. Mezuniyet sonrası Muhasebeci olarak 5-6 yıl kadar bir iş hayatım olsa da artık çocuklarımla ilgilenmek istediğim için evde ailemin yanındayım.

Hobilerim

Resim yapmayı çok seviyorum. Her ne kadar okuduğum kitapları bitiremezsem de kitap okuyorum. Çocuklarımla parka gitmeyi,onlara sürprizler yapmayı seviyorum.Doğada gezmeyi ve o anımı fotoğraflamayı seviyorum.

Son çizimim
Adsız.png

Gezdiğim,gördüğüm yerlerden bir kare
5.png

Kendimi geliştirmeyi,yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum.

İnşallah ilerde güzel şeyler olur. Sizinle tanıştığım için çok memnun oldum. Herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Bir daha ki görüşmemize kadar hoşça kalın.

Sort:  
Loading...

Merhaba hosgeldiniz 😊

Teşekkür ederim hoşbuldum

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif olduğunuz için teşekkürler. Bu oy size Sp yapmanız için verildi. Steemit-türkiye topluluğundaki kurallara uyunuz. Arkadaşlarınızı davet ediniz. paylaşım yaptığınız için teşekkürler. Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Başarı görevlerini yapmaya devam ediniz. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57298.55
ETH 3059.61
USDT 1.00
SBD 2.29