You are viewing a single comment's thread from:

RE: Retrograde - Modern stand-up arcade machine for home

in #steemhunt6 years ago

Ja ja valahogy igy. Nem akarom szet stresszelni magam. Igy is kikeszitenek az itteni soforok aztan meg a csalad is😂 Ezt a networkot is en nem adtam fel csak most nem eri meg itt. A regisztracioja EGY darab termeknek gyorsitva kb. 161k eur. szoval a cegen mulik mikor akarjak itt megnyitni a piacot en most nem allok ugy hogy ebbe kozremukodjek😂 Mas orszagban meg ahol mar vannak ott szerintem nem erdemes. 1 hogy messze van 2 meg hogy online ilyen cuccokat intezni hat hmmmm meg pfffff

Sort:  

Én semmin sem stresszelek. Teljesen jó módszer :D

Siman de ha itt lennel neked is kihullana vagy beoszulne a hajad az tuti ha vezetni kellene😂
Na en meg megkaptam a majdnem 17sp-t. Gyorsan dobtam is a huntnak 10et igy mar 70-et delegaltam. Az heti 70 hunt token😊 Nagyon eltokeltem hogy felhuzom magam 10-es levelre😁 Most hogy atcsinaltak a pontrendszert igy valahogy kevesebbre jovok ki. De amugy nem hulyek. Jo ez igy mert minel tobb a hunt tokened annal jobb a leveled annal jobb szavazatokat kapsz. Jo is ez igy mert mondom tuti sokan meg fognak szabadulni a tokenjeiktol. Akkpr meg lehet majd szepen begyujteni a szavazatokbol is😊

most neztem a profilod. mehetunk nyugdijba😂Screenshot_20181122-155108.png

LOL, told már át a felét :D
Nekem be sem tölt az oldal, valami hegesztés lehet rajta :D

minek toljam at? A tied meg ennel is jobb nezd csak😂😂Screenshot_20181122-173641.png

Na akkor itt valami megjelenítési hiba van, mert már nekem is bejött, de a sima párszáz dolláros értéket mutatja csak, nem a milliárdokat :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39