Sort:  

Türkiye'den bir katılımcımızın olması benim için mutluluk verici. Hazırladığınız tanıtım yazısı için çok teşekkürler. Küçük yaşta yemek yapmaya başlamak zor olsa da ileride istediğiniz yemeği kolaylıkla hazırlamanızı sağlamış. Yarışmaya katılımınız başarıyla onaylanmıştır. ( Yazılarınızı SteemFoods Topluluğunda paylaşın. Bu şekilde gönderilerinizi daha kolay görebilirim. )


@steemcurator01 has already voted for your quality and interesting promotion. Thank you so much. :)

asıl ben teşekkür ederim böyle bir toplulukta bana da şans vediğiniz için. Haklısınız öyle yapmam gerekirdi. yorumunuz için teşekkürler :)

@svm038 başarılar diliyorum.

@alikoc07 harika işler çıkartmışsın. Türkçe yazıları destekleme konusunda bir gelişme var mı yoksa bütün enerjini SteemFoods topluluğu için mi harcıyorsun?

Teşekkür ederim yazını şimdi gördüm :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58047.91
ETH 2348.61
USDT 1.00
SBD 2.37