You are viewing a single comment's thread from:

RE: Доброго дня.

in #steemexclusive2 years ago

Щиро вдячний за пораду.
Я не розраховую на англо-мовних кураторів.
Думаю, що не всі вони зрозуміють наротив моїх творів. Та й в кого повинно боліти за наших хлопців на фронті?
Мені буде достатньо публікуватися в українскій спільноті.
А там подивимось.
Одна письменниця дуже довго намагалась просунути свій "філософський камінь"
Мені ще до цього далеко, але хто зна...
Може мій читач зрозуміє, що таке "філософський джавелін" або "орден хімарса"

Sort:  

На жаль, тут немає поки крупних україномовних кураторів, ми тільки 2 тижні тому почали ростити наш(

Привіт. Тоді пропозиція. Знайти більш меньш адекватну перекладачку (трохи розумнішу за Гугл) і доносити до англомовної публіки нашу сучасну історію, наприклад, через мої твори. Тим більш, якщо на платформі є литературно-історично-фантастичні спільноти. Як казав один нарком - Попытка - не пытка.
PS До речі, прочитати уривок про такого наркома та його ймовірну бесіду з українським генієм ви можете тут:
https://litavytsia.com/submissions/snajper/

Як бажаєте.

В моїх творах одна глава на 3-4 хвилини уваги, не більше. Частіше за все люди просять продовження.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66785.43
ETH 3494.10
USDT 1.00
SBD 2.83