Club# 5050(100% beneficiaries forSteemit Azerbaijan) Yolçuluq

in #steemexclusive2 years ago

Salam dəyərli dostlar! Necəsiz. Qiyabi təhsil aldığım üçün ildə iki dəfə gəncəyə səfər edirəm. Işlə bir aylıq sağollaşıb kəndə geldim. Evdə hazırlıq işləri gedirdi. Mama yemək işləri ilə məşğul idi. Mən isə yığmaqla məşğul idim.Bilmirem hamıda belədi yoxsa tək o problemi bizdədir. Mürəbbə davası. Bir dənə də mürəbbəem yoxdur deyir mama. Yay boyunca da mənə pesoq aldirir. Amma mürəbbə ancaq qonaq üçündür. Mama bu dəfə də bir dene də olsa mürəbbəem yoxdur dedi. Düşdüm padvala ne qədər mürəbbə gizlədib. Birini cirpisdirdim.
IMG_20220529_210550.jpg
Sonra ərzaq məhsulları mama gəldi ki yığsın.
IMG_20220529_210539.jpg
Allah bütün valideyinləre ömür versin. Ata ananın hazırladığı sumka daha şirin gəlir. Özüm ne qədər alsam da atamın aldığı daha mənə xoş gəlirdi. Mən ise getsəm də atamın məyus olduğunu görüb kövrəldim. özümü toparlayıb 1 ay nədi ki ay ata deyə ovundurmaga çalışdım. Mama isə sınmış qabların hesabını aparirdi. Sonda isə heç kimlə işin olmasın deyib xəbərdarlıq etdi.Kenar da rayon söhbəti olanda mən müdafiyə qalxıram. Gecəniz xeyrə qalsın dostlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43