Kitap Önerisi

in #steemexclusive3 years ago (edited)

Merhaba Steemit - Türkiye ailesi

Size bugün güzel bir kitap önerisiyle geldim. Biraz kitap hakkında biraz yazar hakkında biraz da kitaptan alıntılarla anlatacağım, insallah beğenirsiniz

BUĞRA GÜLSOY - BİRİNCİ KIYAMET / GÜNEŞİN BATTIĞI YER

20210812_173116.jpg

Gerçek bir yaşam hikayesinden esinlenerek yazılmış bir eser. Kitap Türk boksör Sabri Mahir'in hayatını anlatıyor. Bu kitabı okumadan önce Sabri Mahir kimdir bilmiyordum ve kitap sayesinde tanışmış oldum. Peki Sabri Mahir kimdir ? 1890 yılında İstanbul'da doğmuştur ve İlk Türk boksörüdür. Bunun yanı sıra yurt dışına transfer olan ilk futbolcudur. İspanya'da boksun yasaklanmasına sebep olmuştur.

Gelelim kitabın yazarı Buğra Gülsoy'a... Peki Buğra Gülsoy kimdir ? 1982 yılında Ankara doğmuştur. Başarılı bir oyuncu olmasının yanısıra başarılı da bir yazardır. Oyuncu olduğundan dolayı tanımayanımız pek yoktur.

Buğra Gülsoy'un başarılı bir oyunculuğu varken başarılı da bir kalemi varmış ögrenmiş oldum. Sade ve akıcı bir anlatımı vardı. Kısa sürede beğenerek okuyabileceğiniz 216 sayfalık bir kitap. Serinin ilk kitabı olan Birinci Kıyamet'i okudum bitti sırada serinin ikinci kitabı "İkinci Kıyamet Güneşin Doğduğu Yer" var.

~ Kitaptan Alıntılar ~

" Kendine başka bir sen yaratmışsın , günahlarının yükünü ona taşıtmak için. Ama unutma o yarattığın şey de sensin hep."

"Pişmanlığa dönüşürsen eğer, devam edemezsin yoluna. Yaşanan her kötünün içinde bir umut aramalı insan. Umudunu kaybedersen kötü de büyür içinde."

"Ne önemi var ki birbirimize isimler takmanın, her birimiz ön yargılarla doluyuz. Önemli olan varlığımız. Ben sana baktıkça beni, sen bana baktıkça seni gör yeter."

"Küçükken, "Bir yere aitsen mutlu olursun" demişti annem. "Ait ol evlat. Korunursun korursun, güvende olursun" demişti."

"İnsan kaybetmek kolay oğul. Kazanmak zor olan."

Okuduğunuz için teşekkür ederim 🤗
Keyifli günler 🌼

Sort:  

Buğra Gülsoy'u beğenirdim yazar da olduğunu sayende öğrenmiş oldum 😊😊

Ne güzel sevindim ❤

öneri için teşekkürler

Rica ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98