You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem statistics for 6 years

in #steem2 months ago

Ну власне спілкування і бажання залізти у "внутрішню кухню" Стіміту, проводити всі ці дослідження, вивчати та обробляти статистику)) Величезний респект, наприклад ця стаття - це грандіозна пророблена робота. Знову ж таки кураторство, це величезна залученість у проект. Я ж ніколи сам не шукав цього, точніше раніше не знав де шукати, а зараз не важко це зробити, але в мене не вистачить на це часу. Максимум для мене зараз - це намагатися якомога більше коментувати. І не через те, що я хочу досягти якогось рівня коментарів, просто справді коментарі показують, що твій пост цікавий людям і не дарма ти його написав. То ж якщо я прочитав допис, і він справді цікавий, то треба залишити коментар)).

Sort:  

і бажання залізти у "внутрішню кухню"

Так, ви праві, що є - то є, мені завжди було цікаво як тут все влаштовано. Також я завжди хотів якось допомогти цьому величезному проекту зростати, але для цього потрібні значні ресурси. Мої старання зазвичай марні 😄. Проте, як у нас кажуть, чим би дитина не тішилась, лиш би не плакала!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67827.94
ETH 2681.67
USDT 1.00
SBD 2.70