You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wat is Steemit?

in #steem7 years ago

Hi Coen,

ernst hier ! Ook ik hoorde over steem een paar weken geleden en besloot een account aan te maken. Helaas ben ik vergeten mijn 8 woorden pasword op te slaan dus, als ik uitlog kan ik niet meer met dit account inloggen.

Het zal niet meevallen om mensen hier naar toe te trekken omdat we natuurlijk al zoveel sociale media hebben ( overigens ben ik wel overal geregistreerd, je moet de crowd wel een beetje voor blijven.)

Ik denk dat www.medium.com je ook wel aanspreekt. het kent een grote aanhang in de cryptowereld.

Je bent als pionier een voorbeeld voor menig professional die op dit moment denkt: moet ik niet wat met die Bitcoins , ha ha

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55758.52
ETH 2348.78
USDT 1.00
SBD 2.31