Moje peněžka... Cože?!?steemCreated with Sketch.

in #steem7 years ago

Jak už jsem psal v předchozím příspěvku, jsem na Steemu celkem nový a po přečtení série článku od @espoem o tom, co je Steem, jak psát, jak nepsat, atd., jsem došel k článku o steem kasírce. Popis jsem celkem pobral, ale může mi někdo osvětlit tohle?:
Steem wallet.jpg

Tak nějak nechápu, co si s tím počít. Nevím, kde se mi promítne nějaká změna po připsání odměny, jak si posílit Steem power a tak nějak z toho nejsem schopen ani vyčíst, zda tam vůbec něco mám XD.

Hodil by se mi nějaký článek, kde by na tomhle screenu byly šipky a tam napsáno: Tohle dělá tohle a tohle tlačítko zas tohle. Pokud by někdo měl chuť a čas to zpracovat, byl bych mu ohromně vděčný. A jestli už někdo takový článek napsal, tak prosím o odkaz do komentáře.

BTW: Tenhle týden byl pracovně velmi náročný, takže po minulé publikaci svých článků jsem nestíhal ani pročíst komentáře k nim, takže pokud jsem někomu neodpověděl, tak se omlouvám.
Chilli @Sorryjako

Sort:  

Tím tlačítkem "Redeem revard" si vyzvedneš nově připsané částky a připíšou se ti do peněženky. Steem a steem dolars jsou dvě měny, které mezi sebou můžeš na vnitřní burze převádět. Steem Dolars, tím mužeš si zaplatit třeba hlasovacího boota. Steem můžeš zase poslat do steem powers. Čím vyšší , tím tvůj hlas má větší hodnotu.
Potřebné kontextové menu pro manipulaci s jednotlivými částkami se ti zobrazí po kliknutí na šipečku dolu u každé položky.

Zelený rámeček je aktuální odměna, kterou si musíš kliknutím převzít. Pak je dobré aktualizovat stránku, aby se ti vše dobře zobrazilo. Odměna se opravdu přičítá. Ty 3 tisíciny Steemu jsou zřejmě odměna kurátorská.

Buy Steem or Steem Power tě přesměruje na stránku směnárny, kterou provozuje zakladatel Steemit.

Steem je počet Steemů, které máš okamžitě k dispozici.

Steem Power je počet Steemů investovaných do síly hlasu. Ty máš 0.502 vlastních a cca 28 delegovaných od Steemit. To znamená, že ti zdarma propůjčili určitý obnos, aby měl tvůj hlas váhu. Obnos ti může být kdykoli odebrán. Ale tím si teď asi nelam hlavu, prostě piš, čti, hlasuj, komentuj :)

Steem Dollars je likvidní platidlo, které se využívá napříkla při platbě botům a podobně. Lze s ním spekulovat a měnit na tržišti za Steem a naopak. O rozdílech mezi SBD (Steem Dollar) a Steem jsem psal v návodech, o obchodování na místním tržišti ve vlastních článcích.

Savings je něco jako spořicí účet. Dnes není žádné úročení, takže se nevyplatí. Kdysi bylo docela slušné a třeba jednou zase bude.

Keep the good work :))

Congratulations @sorryjako! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64359.49
ETH 2619.41
USDT 1.00
SBD 2.83