You are viewing a single comment's thread from:

RE: A new Double Dolphin in the Steem ocean!

in #steem5 years ago

Velká gratulace! :) Vidím, že se ti teď taky sešlo pár zajímavých milníků krátce po sobě :) Mně se zatím New Steem a změny, které přinesl, taky líbí. Zrovna předevčírem jsem o tom psal :) Jen tak a dál a ať jsme brzy kosatky :D

Sort:  

Dakujem, presne tak! Este som chcela cakat kym budem mat 5000 na autor rewards, ale kedze teraz vela nepostujem, tak by to trvalo par tyzdnov a rozhodla som sa, ze to za to nestoji :)

Ano, ano, videla som tvoj post, len nestiham komentovat, lebo som cely tyzden u svokrovcov, tak sa im musim venovat :)

Presne tak! Uvidime, ci aj tento milnik ziskame v priblizne rovnakom case :)

Tak se budeme aspoň vzájemně motivovat ;) Já jsem si teď stanovil další dílčí cíl - navýšit svou SP každý měsíc o 1000 Steemů. Jsem zvědav, jak mi to půjde :)

1000 Steemov pre mna by bolo strasne vela, kedze to by som musela mat ovela viac discipliny a postovat denne :) Ale som si ista, ze tebe to pojde :) Drzim palce!

Díky :) Já zas naopak zvažuju, že začnu postovat méně, ale o to kvalitnější články. Třeba tak, jak to děláš ty ;) Teď je tu spousta nových kurátorských projektů, takže motivace je určitě větší.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62033.06
ETH 3004.78
USDT 1.00
SBD 2.48