You are viewing a single comment's thread from:

RE: Celebrating 10K SP milestone with 100 sbi GIVEAWAY!!!

in #steem6 years ago

Τελικά, μου "κόστισαν" λίγο παραπάνω όπως είχα πει...!!! Σε ευχαριστώ πάντως που με "τράβηξες" και μου έδωσες ιδέα να παρουσιάσω τον "δικό" μου τρόπο με ένα post....
https://steemit.com/powerup/@mr-phoenix/hello-my-steemian-friends-buying-and-transferring-cryptos-by-mr-phoenix

Sort:  

☺️ Μπραβο Θοδωρη!

Να πω την αληθεια ενα δυο η τρια σεντς πανω η κατω δεν κανουν μεγαλη διαφορα στο επιπεδο μας. Οταν μιλαμε για πολλες χιλιαδες steem τοτε ναι.
Καλωσηρθες στην ομαδα. Τωρα ειστε 4!!!

Ευχαριστώ φίλε μου ! Να είσαι καλά και εύχομαι πάντα επιτυχίες σε ότι κανείς...και αν κρίνω από τα post σου εδώ, αγγίζεις την τελειότητα...!!!
Υ.Γ. το όνομα μου είναι Γιώργος...

😱 Τοσο καιρο για μενα εισαι Θοδωρης...χιλια συγγνωμη. Σ´ευχαριστω για τα καλα σου λογια λοιπον Γιωργαρε!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60696.93
ETH 2638.02
USDT 1.00
SBD 2.61