How to do better on Steemit - Persian

in #steem7 years ago

here on steemit you will find communities that are created based on members' language, Spanish have their own community and they support each other properly, Steemians from Singapore and Malaysia have the same ones, and lots of other group are doing the same thing which really shows how being together can pay off on steemit. I as a Persian Steemian started using steemit since six months ago, and I can say I literally was the only active Steemian who was Persian. that made it really had for me to find my own community, and I had to post in English which is not my first language. meanwhile I started to introduce steemit to my friends, colleague and basically whoever has an ear to listen. now things are much better, I see some Persians around, none of them are whales or powerful accounts but it still is a good thing to see them active here. lately I got a comment on one of my posts that someone asked for some advice for being more successful on steemit . I could answer him on the comment section, but instead I decide to make a Persian post out of it and put it there as a reference for other new Persian Steeemians, I hope I see a lot of them here :)

موفقيت در استيميت


Source

بنا به درخواست يكي از دوستان من توي اين پست چند تا نكته اي رو كه خودم تجربه كردم باهاتون به اشتراك ميذارم و اميدوارم كه اين مطالب بتونه به كاربران جديد استيميت كمك كنه تا سريع تر به موفقيت برسند

حق کپی رایت

هرگز كار ديگران رو بدون ذكر منبع در استيميت قرار نديد، سعي كنيد برداشت خودتون رو از مطالب بنويسيد، به ياد داشته باشيد هييييييچ چيزي بد تر از شناخته شدن به عنوان كاربري كه به حق كپي رايت احترام نمي ذاره نيست.

انگليسي يا فارسي

وقتي من فعاليتم رو توي استيميت آغاز كردم، عملا هيچكاربر فارسي زبان فعالي( تا جايي كه من ميدونم) در استيميت نبود، براي همين مجبور شدم كه پست هاي خودم رو به انگليسي بنويسم، الان هم وضعيت چندان فرقي نكرده، من نميگم به انگليسي پست بذاريد، پيشنهاد من اينه مه اگه زبانتون خوبه و گرامر صحيحي استفاده ميكنيد، پست هاتونو به دو قسمت تقسيم كنيد و هر دو زبان رو توي پستتون به كار ببريد، بعضي ها فراتر رفته و يك پست رو به دو زبان انگليسي و زبان خودشون مينويسن، به ياد داشته باشيد كه كاربران انگليسي زبان بيشترين قدرت رو توي استيميت دارن و ناديده گرفتن اونا چندان عاقلانه نيست

عكس مناسب

هميشه از عمس هايي استفاده كنيد كه هم منظورتون رو برسونه و هم گيرا باشه، يكي از مهمترين موارد موفقيت يك پست عكس اول اون پسته.

موضوع

گذاشتن يكي دوتا عكس به عنوان يك پست بد نيست، اما هيچ موقع شمارو به موفقيت خوبي نميرسونه، يك نكته رو فراموش نكنيد، و اون اني كه استيميت با اينستاگرام فرق داره، براي موفقيت و كسب درامد بايد در ابتدا زحمت بكشيد و پست هاي با ارزش بزاريد، مثلا در مورد چيزي كه بلديد مطلب بذاريد ، من اكثر پست هام در مورد كامپيوتر و لينوكسه، شما هم موضوع مورد علاقه تون رو پيدا كنيد، در موردش تحقيق كنيد و نتيجه رو به عنوان يك پست ددر استيميت بذاريد

نام و تگ مناسب

هميشه نامي رو انتخاب كنيد كه هم موضوع پست رو برسونه و هم گيرا باشه، همچنين تگ مناسب رو انتخاب كنيد كه افراد علاقه مند بتونن راحت تر موضوعات مورد علاقه شون رو پيدا كنند

ارتباط برقرار كنيد

يكي از راه هاي موفقيت در استيميت برقرار كردن ارتباط درسته با ديگران، پست هاشون رو بخونيد، در موردش نظر مناسب بديد و سعي كنيد مثبت باشيد، و به ياد داشته باشيد كه هرگزززززززز از كسي در خواست نكنيد كه شما رو فالو كنه، بذاريد خودشون به اين نتيجه برسن

چت استيميت

پست هاتونو توي چت استيميت قرار بديد تا بقيه بهشىون راي بدن، براي اين كار نياز داريد كه يك كاربر در سايت steemit.chat درست كنيد ، من هم در اونجا با همين نام كابري حضور دارم

چند تا نكته كوچيك

پيشنهاد ميدم كه esteem رو نصب كنيد كه نسخه موبايل استيميت هستش و توسط @good-karma كه يكي از شاهدان بسيار كمك كننده هستش نوشته شده و من در بخش فارسيش كمكش كردم

از این کد برای راست به چپ نویسی استفاده کنید

Untitled.png

از هش تگ ميتونيد براي بولد كردن متنتون استفاده كنيد، هرچي هشتگ كمتري داشته باشه متنتون بزرگ خواهد بود

## مثال

اگه سوال ديگه اي داشته باشيد خوشحال ميشم جواب بدم
اميدوارم كه بتونيم جامعه فارسي زبان استيميت رو در كنار هم ايجاد كرده و گسترش بديم

موفق باشيد

میثم

@meysam

Sort:  
این مورد راست به چپ کاربردی بود ممنون :)

ممنونم، پست بسیار خوب و آموزنده ای بود
امیدوارم شبکه ای قوی از ایرانیان توی استیم تشکیل بشه

ممنون دوست عزیز ، منم امیدوارم

I appreciate your opinion, my friend. I am sure that national communitites are about to rule Steemit soon. Speaking about the future, check my analysis: https://steemit.com/steemit/@godfish/full-steem-ahead

checked it out, that was a nice post

Great effort my friend. I'm new here too (from Malaysia) and having a support group is a great thing!

having a powerful community is the best on steemit, thank you @needmorefat :)

I'm trying to convince mine aswell. Good luck.

good luck with that :)

Well I hope you can find a vast amount of persian people and form a great Persian community.
I wish you the best of luck

It is very kind of you @arckrai, thanks

عالی بود...اما حالا لطفا در مورد خود بخش های مختلف استیم و اصلا چطور پول رو دریافت میشه؟ قسنت والت برای همه مبهم

حتما
فردا سعی می کنم یه پست جامع در مورد حالت های مختلف ارزش در استیمیت بزارم

@alonelover
امیدوارم این بتونه مقداری کمکت کنه
سوالی بود در خدمتم

مرسی دوست گرامی مقاله خوبی بود

Merci, Dear friend was a good article

ممنون از لطفت

ممنون از مطلب عالی تان
سوال من نحوه تایپ و ویرایش متون فارسی در استیم هست. ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست عزیز من تازه اومدم استیمیت لطفا از پیجم دیدن کنید بینهایت ممنون میشم نظرتونو بدونم و بعد سوال داشتم خدمتتون بنده بعد از چند vote post و... دیگه سایت اجازه فعالیت نمیده و میگه یا پاور بیشتر کنم چیکار کنم اینجوری نشه ممنونم

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15