#Hedef21 Yeni Malatyaspor'u tanıyalım

in #steem6 years ago

Karabükspor'u bir kenara bırakırsak Yeni Malatya takımı 35 golle ligin en az gol atan 3 takımından biri.Dış sahada da 16 maçta 13 gol atmışlar vel hasıl hücum anlamında kısır bir takım. Yalnız mücadele güçleri fena değil, fiziksel olarak zorluk çıkaracakları muhtemel. Zaten düşme tehlikesi yaşamamalarının sebebi de bu sayede elde ettikleri beraberlikler.

Merkezi 3 tane savunma ağırlıklı oyuncuyla tutuyorlar genelde. İleride Adem, Boutaib ve Pererira ile oynuyorlar. Boutaib kazma diye tabir ettiğimiz profildeyken, Adem büyük Volkan Şen'gillerden. Pereria hakkında net bir tanımlama yapamıyorum. yani defansif olarak çok da sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum. ille bir sorun yaşayacaksak rakibi açmada yaşarız. burada da panik yapmamak lazım. ilk 20 dakika olmadı ilk yarım saat gene olmadı ilk yarı bitmeden atacağımız bir gol maçı çözmeye yeter. sağ çizgide cezalı Feghouli yerine Sinan'ın kullanılması gerektiğini hücum zenginliğimiz açısından önemli. iyileşmiş bir Mariano'yu Linnes'le değerlendirmeyi de düşünebilir hoca ama ben olsam Sinan'la başlarım.

Öte yandan ceza sınırındaki Donk konusunda da acaba oynatmamak bir problem doğurur mu diye düşünüyorum ve sorun olacağını sanmıyorum. sonuçta hakemlerin tutumları ortada. olmayan bir penaltı 3 sarı kart doğurdu daha 2 gün önce. bu yüzden tedbiren de olsa Donk'u kenarda tutmak mantıklı olabilir.

farklı kazanacağımıza ben de yürekten inanıyorum. ama en azından -bir kazaya uğramama adına- kazanmamız da pekala yeter bize. biz şampiyon olacağız. en çok biz hak ettik, en çok biz istedik ve takım da bunun farkında. Allah yardımcıları olsun. Dedik ya #Hedef21 8287806b93a3d7c727de8798ff4107f4.jpg

Sort:  

Güzel bir yorum katmışsınız

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01