You are viewing a single comment's thread from:

RE: My talk about Steem and its Ecosystem, during meetup at Crypto@Cracow Poland, with over 200 attendees | [PL] Moja prelekcja o Steem i ekosystemie na Crypto@Cracow, ponad 200 uczestników

in #steem7 years ago

czy mi się wydaje czy kawałeczek tekstu jest zdublowany?

Sort:  

zależało mi, żeby zrobić wpis dwujęzyczny, dla polaków, jednak taki co będzie dobrze widoczny dla ludzi nie znających języka polskiego. Mogłem coś namieszać, ale jak tak patrzę, to nie widzę... co jest zdublowane?

już wszytko jest okej. pokazywało mi dwa razy fragment o slajdach i kontach do obserwowania nie wiem czemu. BTW jest w planach meetup jakiś bliżej okolic Poznania może? Coś z tej strony kraju?

Poznań też chciałbym w końcu odznaczyć :) Ale jeszcze żadnych planów nie ma. Natomiast mogą przydać się obrotne osoby, do pomocy - samodzielna organizacja eventu, w mieście, którego się nie zna - to koszmar!

niestety nie siedzę w tym temacie a Poznań mi przyszedł do głowy bo mam tam koło 100km :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62928.79
ETH 2465.26
USDT 1.00
SBD 2.55