You are viewing a single comment's thread from:

RE: Showing my faith in steem...Just bought 1.3K steem!

in #steem6 years ago

ολα καλα @mindtrap και εγω πιστευω οτι η κινηση σου σε αυτο το επιπεδο τιμων ειναι καλη σαν επενδυση...επετρεψε μου ομως μια ερωτηση... 243 upvotes και μονο 2.22 δολαρια το post Πως γινεται ρε γαμωτο...δεν ειναι πολυ λιγα???

Sort:  

Καλησπερα φιλε μου. Χρησιμοποιησα το hottopic που κανει ενα απλο resteem το ποστ και εστειλε ενα καρο αχρηστους λογαριασμους να ψηφισουν το ποστ ενω στην ουσια δεν προσφερουν ουτε 0.001$
Για ενα resteem πηγαινα εγω...

μαλιστα καταλαβα....ειναι σαν αυτους που σου λενε στειλε μας τοσα SBD και θα σου κανουμε re-steem το post?....την εχω πατησει και εγω μια φορα...απλα σε εμενα ουτε καν το re-steem δεν εκανε....:(

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59653.51
ETH 2353.20
USDT 1.00
SBD 2.47