You are viewing a single comment's thread from:

RE: Важне промене странице Steemit.com и новчаника

in #steem5 years ago

Kao prvo, svaka cast za ovaj post!
Zaista je ovo sada vazna tema.

Medjutim, iako sam razumela i na engleskom jeziku da je wallet razdvojen od osnovnog sajta, ne vidim kako cu sada da prodam STEEM???
Na wallet-u vise nema nikakvih dugmica, niti opcija da se bilo sta radi. Ni power up, ni power down, niti prodaja - bukvalno NISTA.
Pa mi tu nista nije jasno!
Molim te za DETALJNA UPUTSTVA oko toga, inace mogu samo da obrisem svoj nalog i pozdravim se sa Steemit-om.
By the way, mislim da nije ni malo korektno to sto tamo gde su nam toboz objasnili sta su napravili, nisu objasnili i kako da prodamo STEEM.
To je sad kao kad bi banka pomerila svoj bankomat iz jedne ulice u drugu, pa obavestila svoje klijente da je to uradila, a klijenti otisli na tu drugu adresu gde se nalazi bankomat bez proreza gde treba ubaciti karticu i bez tastera gde treba obaviti transakciju. To dakle nije bankomat, vec sarena laza. E sad, ako taj bankomat radi na telepatske talase, sta da rade oni koji ne barataju telepatijom? Kao na primer ja! A pri tom im jos niko nije ni rekao da treba da ovladaju novim vestinama da bi mogli da se dokopaju svog novca.

Eto @lighteye pa pomozi mi ako mozes, za mene je ovo samo jos jedno od ogromnih razocaranja u kripto-svet.

Unapred VELIKO HVALA, pozdrav!!!

Sort:  

За обављање трансакција, треба да се пријавиш активном лозинком на новчаник-апликацију. Мора да стоји у горњем десном углу тастер login, @cryptocica. Онда се све појави као раније.

Hvala puno!
Super si!
Pokušaću ovih dana, pa ako mi nešto zaškripi moraću opet da ti se javim :)
A sada razmišljam da se možda opet uključim u društvo, samo zbog tebe.
Ti mi uvek pošalješ pozitivne vibracije :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61423.30
ETH 3383.10
USDT 1.00
SBD 2.54