You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ineens zit er Steem ook bij de rewards..en niet alleen SBD en SP

in #steem6 years ago

Ik begrijp nog steeds niet waarom de SBD zo lang en zo ver vanaf $1 waarde was?

En waarom is er nu zo veel SBD?
Of kan ik direct de volgende vraag stellen, waarom wisselen we zo weinig SBD om in Steem?
Want daarmee verdwijnt de SBD toch uit het systeem.

En wat gebeurt er als het maximale aantal Steem in omloop is gebracht? En wat is dat maximale aantal?

Sort:  

Kijk dat zijn de vragen waar ik dus ook allemaal geen antwoord op heb want dat is niet echt mijn core business. Maar ik ben effe voor je op jacht gegaan.

Steemsupply is oneindig voor nu en sbd is gecreerd om steem op waarde te houden. In het najaar was door een run op sbd (gestart door een pump en dump) waarvan we nu weer op weg naar 'normaal waarden' aan het gaan zijn namelijk SBD rond de $1.

Nogmaals ik weet er te weinig van maar check ook eens de post van @steembusiness van gisteren

Samen komen we al weer een stapje verder. Ik dacht al dat CMC kapot was, maar die heeft simpelweg een onjuiste maximale supply aan.

Het aantal SBD is nu met ruim 10mio hoger dan een maand of 2 geleden. Toen was het 5-6mio.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54147.93
ETH 2274.31
USDT 1.00
SBD 2.35