Sort:  

Pokud ti to napíše Unknow error, tak většinou stačí se vždy před uploadem odhlásit a zase přihlásit a vide už se nahraje správně. Pokud to píše problém s formátem videa, tak je ideální nahrávat videa ve formátu mp4 a rozlišení 480p (wide - 16:9). Sice Dtube umí schrosutat i 1080p, ale ne vždy, občas to hodí chybu, občas ne. Na DTube udělám do budoucna video, nebo článek, ale sám s tím ještě občas mám trable, tak až to vše vychytám.

Píše to neznámou chybu. S tím odhlášením a přihlášením to vyzkouším. Díky ;-)

Zkus manuální přihlášení a případně místo posting key zadej active key - i to může pomoct.

Mě se video nahraje, ale pak se mi neukazuje a nejde pustit. To mi dělá dost videí. Některá se podaří, ale moc jich není.

Možné ale je, že ostatním se tvé video zobrazuje normálně. Taky se mi to párkrát stalo.

Zajímavé, to budu muset prověřit ;)

Já vím, už jsme se o to bavili. Popravdě nevím, v čem může být problém. Mě @dtube zlobilo dřív, ale od doby, co si hlídám formát (mp4) a velikost (videa nad 100 mega mi občas nešly nahrát), tak je to v pohodě. Třeba vám pomůže ten článek, který na toto téma chystá @surfercz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58990.94
ETH 2670.56
USDT 1.00
SBD 2.44