Birikimin Steemit Hâli [Cointurk 23. Projesi] beyza#9733

in #steem6 years ago

Merhabalar :)
2 haftadır paylaşım yapamadım fakat bu süreçte arşivimde çok güzel yazılar birikti. Uzun aralıklar sonrasında Kuşadası projeleri benim içerik üretmem için çok iyi oluyor. Önceki projeye konusunu çok sevdiğim halde katılamadığım için de çok üzgünüm.

Neden steem biriktirmeliyiz ve neden power up yapmalıyız'a dair bir yazı olacak. Öyleyse anlatalım.
Öncelikle hala ve hala babam ve eşim her ne kadar dijital paraları döndürseler de ben işin o kadar da içinde değilim, ben daha çok steemit'i seviyorum ve buralarda destek olma/destek alma hali çok hoşuma gidiyor. Steemitten öyle büyük paralar beklercesine bir uğraşım olmadı. Fakat burası öyle güzelmiş ki çok iyi paralarda elde edilebilir, kendi topluluğumuzu oluşturabilirmişiz :)

Çok yakın zamanda bu topluluğa dahil olduğum için Steem'in bu düşüşüne de ilk defa şahit oluyorum. Bi' ara gerçekten paralar dibi boyladı diye düşünmeye başlamıştım. Bir miktar da üzülmüştüm :) Artık düşüşlere çıkışlara alıştım ve şu aklımdan hiç çıkmıyor ki bir gün buralar eskiden tarlaydı deyimini Steem'in 1,5 dolarlık hali için diyeceğiz ve belki 15 dolar bile olur kim bilir. Hiç bir şey yapmayıp, kenardan izlemek yerine elimizde Steem bulundurmak, içerikler hazırlamak bize kar sağlayacak olandır. Krizi fırsata çevirmek gibi görüyorum ben bu durumu biraz da. Steem düşmüşken daha fazla Steem alma şansımız olur ve buralar tarlaydı derken daha fazla Steem ile deriz :)

steem-grafik.jpg

Power Up ise gücün sizde yani bizde olma hali :) Çok büyük hesaplar -balinalar- yani Steem Power'ı çok mu çok olan hesaplar bana söz sahibi hesaplar gibi geliyor bu nedenle. SP değerimizin çokluğu Power Up'tan geçiyor. Power up ile steem power artar ve hesap itibar kazanmaya, büyümeye devam eder.

Steemit'e başladıktan sonra hayatıma türlü türlü terimler dahil oldu. Hala hangisi neydi nasıldı şeklinde afalladığım oluyor :) Tabiki hiç bir cümlemde yatırım tavsiyesi gibi bir durum söz konusu değil fakat ilerde elinizde verimli tarlalarınız olsun isterseniz bu mecraya dahil olup instagram, facebook, twitter gibi hiç bir kazanç sağlamayan mecralar yerine burada takılmanız yararınıza olabilir.

Sonraki proje çok tatliş olsun. Amin! :)

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by beyza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64781.14
ETH 3119.00
USDT 1.00
SBD 2.53