You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Nedir ve Nasil Para Kazanilir?

in #steem3 years ago

Steemit platformunda yeniyim. 2 makale yayınladım. Henüz hiç beğeni almadım. "Belki biraz zaman geçmesi gerekiyordur veya makalelerim dikkat çekmemiştir." diye düşünürken belki bilmem gereken bazı püf nolataları olabilir diye araştırma yaparken yazınıza ulaştım. Açıkçası Türkçe yazarak kazanmak mümkünse, bu çok daha güzel. Platformda Türk üyeler de var mutlaka. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.

Makalenize google üzerinden ulaştım. Bu da gösteriyor ki, yazdıklarımız arama motorlarının da ilgisini çekiyor. Bu harika. 👍 Açıkçası henüz nasıl daha fazla beğeni alınabilir bilmiyorum. Herkese hayırlı ve bol kazançlar dilerim 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64364.24
ETH 3416.30
USDT 1.00
SBD 2.48