You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wyjaśnianie Steem i Steemit, czyli g̶ł̶u̶p̶i̶e̶ pytania #2

in #steem7 years ago (edited)

Tyć prowda :)

Z drugiej strony, po chwili namysłu: czy branie udziału w polish steemit, który wspiera słabszy kraj, nie byłoby motywujące dla większego zaangażowania się Polaków? To bardzo psychicznie pomaga Tobie, gdy kogoś wesprzesz.

Nie mówię o niczym wielkim. Pół świata żyje za $1-$2 dziennie i to co nas czasami irytuje jako śmiesznie słabe upvotes, gdzie indziej mogłoby dosłownie ratować komuś życie...

Sort:  

Tak ja Cię rozumiem przecież wiesz mi nie szkoda dać voty.Tylko ja nie znam Angielskiego a wiesz jak google tłumaczy już nie mówię żeby tak komuś odpisywać ja po Polsku dobrze nie umiem a co po Angielsku jeszcze przez https://translate.google.com.Zróbmy eksperyment Ty wyszukaj co byś poparł dawaj cynk ja się przyłączę,może za nami pójdzie reszta

Nasze upvotes na razie nic nie dają. Głupio tak zaproponować pomoc, upvotowac i dac w dwójkę $0....

Ja w tej chwili mogę dokupić Steemu najwyżej za jakies #300 dolarów, jakbyś się dołączył, to może doszlibyśmy razem do 5 centów upvote... Wtedy możemy próbować, licząc, że inni dojdą do nas.

Chociaż 5 centów to nadal symbolicznie. Co myślisz? Rozmowy wziąłbym na siebie po angielsku, o to sie nie martw...

Ja właśnie kupiłem gulden coina(NLG) za 340 euro za 300 chcę kupić steem lub SBD nie wiem tylko które się bardziej opłaca pózniej przy wymianie na SP.I niema problemu możemy spróbować.A z tym 0$ to masz rację

O handel kryptowalutami mnie nie pytaj, tutaj jestem zielony, sorki. Teraz muszę pomyśleć, gdzie skierować naszą akcję. Dam znać. Fajnie, że się przyłączyłeś :) Masz rację, zacznijmy sami, zobaczymy czy to gdzieś zaprowadzi.

To czekam na wiadomość i post na jutro tzn. już dziś.

I co koleś z Twoim planem mam na Bittrex BTC na tą chwilę mogę kupić 315 Steem tylko nie wiem czy nie poczekać zaczyna trochę spadać.Ja się nie wycofuje.
Ps.Angielska wersja była na próbę nawet mi trochę głupio bo to nie ja tłumaczyłem,tylko tekst jest mój ,mówiłem Tobie że nie znam Angielskiego.
Czekam na Twój plan

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47