You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wyjaśnianie Steem i Steemit, czyli g̶ł̶u̶p̶i̶e̶ pytania #2

in #steem7 years ago

Jeszcze mam inne pytanie,dlaczego nie pokazuje że np.w tym poście jest więcej pytań,powinno być jakieś powiadomienie że ktoś inny się włączył do dyskusji.Jak ktoś bezpośrednio nie odpisze np.dla mnie w danym poście ja nie wiem że ktoś inny też się tam udziela a chcę obserwować co się tam dzieje.SORRY nie wiem czy mnie rozumiecie?

Sort:  

To będzie odpowiedź na oba Twoje pytania. Brzmi ona: to, czego tu używamy, to tzw. wersja beta Steemita, a nie wersja końcowa.

Steemit to nie jest Facebook czy Reddit czy jakiekowliek inne forum, którego budowa została już ukończona. Steemit jest nadal budowany, a lista niedostatków jest długa i powszechnie znana Steemianom. @ned i inni stopniowo to wszystko poprawiają.

Myśl o pobycie tutaj bardziej jako o pomaganiu w tworzeniu rewolucyjnej technologii i społeczności, a nie myśl jak konsument, mogący składać reklamacje. To Ci oszczędzi sporo zdrowia :)

Nie myślę jak konsument,tylko nie rozumiem(nie tylko ja wielu nowych użytkowników)A o tym nie wiedziałem że takie rzeczy już są zgłaszane.Nie składam reklamacji może zostałem zle zrozumiany,bardziej chodziło mi o to żeby zrozumieć i śledzić posty w których się udzielam (że tak powiem)bo jak za parę dni wejdę na jakiś post to widzę że ominęła mnie fajna dyskusja.Tylko o to mi chodzi.A tobie bardzo dziękuję i na bank się kiedyś odwdzięczę.

Przegiąłem z tym konsumentem. Niezręczność. Sorki.

Odwdzieczysz się pomagając następnym, bo każdego dnia przybywa na Steemit tych, co wiedzą mniej niż Ty. Ja także spłacam pomoc, jaką wcześniej dostałem.

Takie Steemitowe podaj dalej :)

Spoko nic się nie stało,nie obraziłem się.Może tak zabrzmiało z mojej odpowiedzi,ale nie.Z chęcią też pomogę jak będę potrafił.Ja bym Ciebie mianował takim powiedzmy opiekunem młodych,fajnie tłumaczysz,obrazowo.Ja tak nie potrafię niestety.A nie będę kopiował i wklejał Twoich odpowiedzi i udawał że tak dużo wiem,tak się nie robi.Ps.czekam na Twój post

Fajnie, że wszystko OK.

Baaaardzo mnie też przeceniasz Ja pomagam sporadycznie i na tyle, na ile umiem. To nic w porównaniu do systematycznej, fachowej, cieżkiej pracy, jaką tu wkłada @noisy, @lukmarcus, @fervi i inni.

Dlatego tak mnie martwi reakcja na pracę kuratorów. Wszyscy ich wychwalają, ale jednocześnie skupiają uwagę na niedociągnięciach w upvoting. Ja proponowałem odwrotny kierunek - zamiast zajmować stanowisko krytyczne, pomóżmy jakiemuś słabszemu krajowi....

Niestety, nikt tego nie podchwycił...).

Może masz i dobry pomysł,ale może chcą najpierw uporządkować swoje podwórko.Co do @noisy, @lukmarcus, @fervi i inni.Wiem że panowie wkładają bardzo wiele pracy dlatego za bardzo też ich nie chcę męczyć pierdółkami.Jak dziś z samego rana jakoś 5:35 odpisywałem @noisy to chłop już nie spał wiem to bo o 4:47 napisał w moim poście.No to raczej już brał się do roboty.

Tyć prowda :)

Z drugiej strony, po chwili namysłu: czy branie udziału w polish steemit, który wspiera słabszy kraj, nie byłoby motywujące dla większego zaangażowania się Polaków? To bardzo psychicznie pomaga Tobie, gdy kogoś wesprzesz.

Nie mówię o niczym wielkim. Pół świata żyje za $1-$2 dziennie i to co nas czasami irytuje jako śmiesznie słabe upvotes, gdzie indziej mogłoby dosłownie ratować komuś życie...

Tak ja Cię rozumiem przecież wiesz mi nie szkoda dać voty.Tylko ja nie znam Angielskiego a wiesz jak google tłumaczy już nie mówię żeby tak komuś odpisywać ja po Polsku dobrze nie umiem a co po Angielsku jeszcze przez https://translate.google.com.Zróbmy eksperyment Ty wyszukaj co byś poparł dawaj cynk ja się przyłączę,może za nami pójdzie reszta

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46