You are viewing a single comment's thread from:

RE: steemit - כל היהודים והישראלים אתם מוזמנים להיות חלק מ for all israel where ever you are

in #steem7 years ago

יפה כתבת. איך בתאילנד?

Sort:  

וואלה נחמד אחי כבר כמעט שנה כאן ואין לי מילה רעה להגיד ...גן עדן !
מה איתך מאיפה כבודו?

ישראל

מה אתה אומר נצליח לאחד כאן את הישראלים או שאין סיכוי?

איפה נאחד את הישראלים? בתאילנד?

אם בא לך ותוכל לעשות ריסטים לפוסט אני ממש אודה לך אולי חברה מאצלך יראו..

ריסטמתי

ממש תודה..והכוונה שכאן נאחד אותם וכל אחד שמכיר עוד ישראלי ירשום אותו לסטימיט ויתן לו הדרכה קטנה אין לי בעיה לעשות את זה בוואץ אפ או פייסבוק או כל אמצאי מדיה אחר ..אני לא צריך תגמולים בשביל זה..אני כבר הבאתי שתי חברה ואם כל אחד יביא גם זה יהיה ממש טובה כי אפשר להגיב אחד לשני לתת אפוואט ריסטים בדיוק כמו שאתה עשית וגם אני אעשה לך..וככה נגדל עוד ועוד
שמע אני רואה תתאילנדים כאן אחי כל פוסט סכומים יפים הרבה תגובות ופרגונים מכולם ואני חושב שגם אנחנו יכולים לעשות את זה...אם אתה מכיר עוד ישראלים כאן תגיד להם נעשה איזה קבוצה ונגדיל אותה אחי ...שתהיה שבת שלום נשמה טובה

שבת שלום :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67169.01
ETH 3130.09
USDT 1.00
SBD 3.82