CARICATURE OF THE DAY

in #steem-cartoon6 years ago (edited)

Hari ini 17 Feb 2018 saya dijemput untuk melukis karikatur disebuah majlis Sambutan Hari Jadi.
image
Bertempat di Verticas Residensi,Kuala Lumpur majlis ini berlangsung.
image
Majlis meraikan sambutan hari jadi anak kepada pasangan ini yang berasal dari Madrid.
image
image
Dan ini antara para tetamu yang sempat saya karikaturkan wajah mereka.Kebanyakan mereka dari Perancis.
image
Sepanjang saya terlibat dengan dunia karikatur,saya tidak mempunyai masalah melukis mereka-mereka yang berasal dari luar(tidak termasuk dari Iran,Pakistan,India dan segelintir dari negata timur tengah).
image
Apabila mereka enjoy dengan kerja kita,kitapun enjoy.Semuanya 'just for fun'.Bukannya melukis poret yang perlu atau semestinya kena sama hampir 100 peratus.
image
'Kau enjoy,aku enjoy'.
image
image
image
image
image
image
Terima kasih melewati posting saya.

Sort:  

Konsep karikatur bro Aloy mmg enjoy tgk. Lebih banyak kartunnya..hihi..

Tq.Banyak lagi kena belajar ni.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83