Gang stalking chronologicznie ETAP I - OSACZANIE i przygotowanie mnie przez psychopatów z kleru

in #stalking5 years ago

Opis chronologiczny zdarzeń od 22 czerwca 2014 r. do 9 maja 2015 r. Konteksty, powiązania towarzyskie nękających mnie psychopatów z kleru, redaktorów "katolickich", kilku znajomych z Fb, mojego kata i wielu innych.

ETAP I - namierzanie i przygotowywania mnie - celu nękania do dalszej procedury, czyli Etapu II.

Użyto materiały YouTube pt. "Polowanie na handlarzy ludźmi":
"Pedofile z internetu"

Powyższe fragmenty zostały wykorzystane zgodnie z zapisem:

"Prezentowane materiały nie są moją własnością i zostały użyte jedynie w celu analizy, zgodnie z Ustawą o prawie autorskim.
Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość urywki rozpowszechnionych utworów oraz rozpowszechnione utwory plastyczne, utwory fotograficzne lub drobne utwory w całości, w zakresie uzasadnionym celami cytatu, takimi jak wyjaśnianie, polemika, analiza krytyczna i naukowa, nauczanie lub prawami gatunku twórczości. (art. 29 pr. Aut.)."

W kolejnym nagraniu omówię ETAP II - od. dn. 9 maja 2015 r. do grudnia 2015 r., gdy wniosłam zawiadomienie do Prokuratury i na Policję.

Będzie jeszcze kolejny, ETAP III - absolutne zaszczucie mnie
oraz próba wrobienia w chorobę psychiczną przez cały aparat ich "prawa".

P.S. Katedra Notre Dame w dokładnym tłumaczeniu oznacza "Nasza Pani".
Dn. 15 kwietnia 2019 wykonali coś takiego, co opisze w Wielki Piątek 2019 r. miało to związek z nękaniem mnie, czekali na mnie jeżdżą za mną i w końcu udało im się mnie przyłapać i wręczyć mi mandat 500 zł (w trakcie tego powtarzali słowa hasła z mojej rozmowy z dnia poprzedniego). Tego dnia, wcześniej, na stoisku z zeszytami dla dzieci, sfotografowałam notesiki, na których jest dziecko pokazujące 666, jedno oko zasłonięte i rogi.

Godzinę później na e-mail otrzymałam wiadomość od sex shop ze słowem hasłem dyskretnie. I wtedy spłonęła katedra Notre Dame, która, na samej górze, ponad Jezusem Chrystusem, nad którym jest piramida, jest cała "przyozdobiona" genitaliami i fallusami.

Jak wiele ich świątyń, gdzie wyznają Lucyfera - Ojca ich.

Moje artykuły na ten temat ze Steemit:
https://steemit.com/@margharet3m

Sort:  

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36