SSOT Health

in #ssothealth6 years ago

SSOT Health: крок до здорового життя

Ми живемо у світі, де всюди є величезна небезпека, ми починаємо бігати з дня і закінчуємо вночі. Десь у всьому цьому ми нехтуємо нашим здоров'ям, яке пізніше створює для нас проблему. Здорова життя є невід'ємним чинником для виживання в світі, без цього ми нічого і ніяка наша робота не буде виконана бажаним чином. Таким чином, кожний повинен розуміти, що здоров'я має бути нашим першим пріоритетом, адже тільки придатна людина може служити добре. Отже, нам потрібне швидке і швидке вирішення цієї проблеми. Оскільки на ринку є багато інновацій та технологій, ми повинні використовувати його для плідної мети. Крім того, інтеграція новітніх технологій із медичними установами може призвести до потужного рішення для поточного та майбутнього покоління.

Таким чином, особливість розумної контрактної та інформаційної мережі з охороною здоров'я (HIN), яка використовує блок-схеми, могла б переробити існуючі мережі та системи охорони здоров'я. Ця система має великий потенціал для забезпечення бездоганного рішення для галузі охорони здоров'я, яка буде процвітати в світі здоровим життям. Ця система навіть забезпечить можливості для децентралізованої та ефективної транзакції даних без будь-якої системи на основі довіри, цілісності даних та єдиного джерела істинності. Ця мережа навіть знижує вартість, покращує результати для пацієнтів, усуває дублікати звітів і навіть забезпечує високий рівень задоволеності для пацієнтів.

Отже, було розроблено потужне рішення для сектора охорони здоров'я, яке називається "ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я". Ця платформа повністю підтримується технологією "розумний контракт" та "блокчай", що дозволить революціонізувати поточну систему охорони здоров'я.

Рішення, запропоноване SSOT Health

SSOT Health реорганізує світ охорони здоров'я з його основоположних принципів, постачальники медичних послуг взаємодіють із зацікавленими сторонами, а також керують електронними медичними записами, а потім взаємодіють з командою охорони здоров'я.

В даний час галузь охорони здоров'я призвела до вирішення своїх послуг в галузі охорони здоров'я, але це призводить до непростого вибору між шахрайством з доглядом та економічним / приватним шахрайством для пацієнтів. Таким чином, блок-схема, орієнтована на платформу охорони здоров'я SSOT вирішить цю проблему з її розподіленим характером, що допомагає знизити вартість ефективності та створить довіру до своїх користувачів.

Рішення, запропоноване платформою охорони здоров'я SSOT, полегшує надання своїх пацієнтів найкращими медичними закладами, поліпшення грошових потоків та оптимального обслуговування клієнтами КПЕ для постачальників послуг з догляду, і навіть вартість буде зменшена, а ефективне вдосконалення процесу відбудеться для страхових галузей.

Нижче наведені переваги платформи SSOT Health для галузі охорони здоров'я

Пацієнт безпосередньо володіє своїми даними на платформі з будь-яким залученням третьої сторони.
Об'єкт глобальної сумісності.
Безпека даних повністю контролюється технологією блочного шасі, яка забезпечить повне збереження даних на платформі.
Засіб розподіленої монетизації даних, який принесе користь вашим медичним даним.
ICO деталі для SSOT Health

Токен, пов'язаний з платформою SSOT Health, називається SEHR. Загальна сума постачання токенів складе 1 мільярд. Там буде бонусна пропозиція для ранніх птахів під час попередньої продажу. 500 мільйонів жетонів будуть доступні для продажу під час продажу Pre-Sale та Token. Вартість 1 SEHR еквівалентна 0.03 USD. М'який ковпачок для передпродажу становить 2,5 мільйони доларів США.

Висновок

У поточному сценарії підрозділи охорони здоров'я потребують ефективного та швидкого рішення для поліпшення здорового життя людей. Платформа SSOT Health пропонує всі необхідні функції, необхідні Healthcare для належного функціонування в галузі охорони здоров'я. Таким чином, з усією новою технологією, вбудованою в платформу, SSOT Health приверне величезну кількість учасників до своєї платформи, що призведе до великих успіхів у найближчому майбутньому. Не треба забувати про себе.
Website: https://www.ssothealth.org/
Join Campaign: https://bountyhive.io/join/SSOT%20Health
bountyhive.io/r/SHULAKOVA
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=990832

Sort:  

Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible!"

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66267.02
ETH 3282.53
USDT 1.00
SBD 2.70