Rozpakowanko - Lew, 10 oz czystego srebra, z serii Bestie Królowej. Czy uda się na tym zarobić?

in #srebro6 years ago

Czas start!
Rozpoczynam krajowy blog o inwestowaniu co miesiąc niewielkich kwot w srebro fizyczne. Zarabianie na wzroście cen srebra fizycznego i monetach z niewielką premią. Pierwszy taki po Polsku ! Mam nadzieję, że nie jestem jedynym zbieraczem srebra na steemit.

"Inwestowanie? Po co komu to?", "Po co Ci to?", "Panie na co Ci to?!"

I tak powstał PAN NACOCITO.

Istnieje wiele klas aktywów. Istnieją cykle koniunkturalne.
Założenie jest proste - inwestujemy w to co jest przecenione około 60-80%. Kupujemy tanio by sprzedać drogo.

Aktualnie metale szlachetne, jak i krypto-waluty, są niedowartościowanym aktywem. Z kruszców szczególnie srebro. Stosunek ceny złota do srebra wynosi aktualnie ok. 84 (na ostatnich szczytach metali było to ok. 35) co jednoznacznie wskazuje, w który metal powinniśmy inwestować.
Stąd seria filmów o budowie stosu, zbioru, srebra. Dziennik inwestycyjny - aktualnie o srebrze i sposobach inwestowania w ten kruszec!

Na pierwszy ogień:
Rozpakowanko paczki z Anglii - 2 monety 10 oz z serii Bestie Królowej - Lew - pierwsza moneta z serii. Monet zaczyna brakować, a ich cena regularnie wzrasta.

Niestety zamieszczam link do yt - w dt nie udało mi się zamieścić filmu pomimo 5 prób i 2 przelogowań.
Nie poddam się! ;)

Proszę o wyrozumiałość, to pierwsze moje kroki. Kolejne będą większe, pewniejsze ... i krótsze mam nadzieję.

LINKI:
http://bleyerbullion.co.uk

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63624.94
ETH 3481.95
USDT 1.00
SBD 2.54