Moja 2017

in #srbija6 years ago

Kraj 2017 godine je na korak ispred nas, pa je došlo vreme da stavimo ključ u bravu, i podsetimo se svih dogadjaja u 2017 godini, bili oni lepi ili ne.
Za mene je ovo je bila jedna od najboljih godina u životu. Toliko lepih trenutaka i malo ružnih, gotovo nimalo.

Početak godine, tačnije 1. Januara, je počeo laganom šetnjom sa mojom porodicom, gde sam naravno napravio par lepih i interesantnih fotografija

17 (13 of 14).jpg

Bilo je sunčano pa smo odlučili da prošetamo.
S' leva na desno su moj otac, moj brat, moja majka i ja.

17 (12 of 14).jpg

17 (14 of 14).jpg

Usamljeno drvo.jpg.jpg

Istog meseca, 20-ak dana kasnije, otišli smo u Bosnu u Hercegovinu u posetu rođacima. Tamo žive moj ujak i ujna sa svojom decom. Imam dva brata i jednu sestru. Tamo smo ostali oko 7 dana i bilo je prelepo. Imao sam vremena da fotografišem i zabavljam se. Priroda je prelepa, vazduh čist i svež a voda kristalno čista.

17 (10 of 14).jpg

17 (7 of 14).jpg

17 (8 of 14).jpg

17 (9 of 14).jpg

Tamo sam fotografisao jednu od mojh najlepših fotografija, produženu ekspoziciju zvezdanog neba.
Ponosim se tom fotografijom jer znam koliko sam truda uložio da bih je napravio.

Startrail.jpg.jpg

Pravio sam planove ceo dan, od kompozicije, postavljanja stativa i kamere, pa sve do zastite od uličnog svetla sa puta.
Kako je sunce polako zalazilo, takodje je i temperatura. Negde oko 9 nocu otišao sam napolje na mesto koje sam ranije isplanirao. Moja sestra je išla sa mnom takodje. Postavio sam stativ i kameru i ukljušio intervalometar.
Kada je hladno, baterije traju mnogo kraće nego normalno. Drago mi je što sam poneo rezervnu bateriju sa sobom, jer da nisam napravio bih tek oko 40 fotografija, što nije dovoljno za ovakvu fotografiju
Tamo smo ostali oko sat vremena i vratili smo se u kucu, popili topao čaj i ugrejali se.

Tamo sam imao lepe trenutke, fotografisao sam, igrao se sa malim bratom, pomagao ujni ali došlo je vreme da se krene kući.
Na putu do kuće, prolazili smo pored prelepih predela i pejzaža pa sam morao da se zaustavim i fotografišem ih

17 (11 of 14).jpg

Planina.jpg.jpg

17 (6 of 14).jpg

To je bilo sve od Januara, nadam se da će biti lepši i zanimljiviji ove godine.
Kako je zima polako prolazila, nisam mnogo fotografisao. Išao sam u školu i imao sam obaveze.
Ali, kada je proleće zakucalo na vrata odmah sam znao da ću imati nešto da fotografišem, i bio sam u pravu.

17 (5 of 14).jpg

Red flower.jpg

ToTheMoonAndBack.jpg

A onda, najbolji deo godine za svakog, leto. Ovo leto je bilo najbolje leto koje sam ikada imao. Mnogo lepih stvari mi se desilo.
Najlepši trenutak je taj kada sam išao u Guču sa svojim prijateljima. Guča je najveći festifal trube u Srbiji a ove godine je bio 57. po redu.
Nekoliko stotina hiljada posetilaca poseti Guču svake godine.

17 (2 of 14).jpg

guca.jpg

17 (3 of 14).jpg

17 (1 of 14).jpg

Ovo nije sve što mi se desilo. Napravio sam do sada najbolju fotografiju mlečnog puta. I to sa terase :)

17 (4 of 14).jpg

Nije najbolja medju najboljim, ali sam srećan i ponosan. Zivim u gradu, gde je velika svetlosna zagadjenost, pa je vrlo teško fotografisati noću, ali nekako sam uspeo da napravim panoramu i izvučem više detalja u obradi.
Ove crne tačke su sa senzora i vrlo je teško ukloniti ih na ovakvoj fotografiji pa sam ih ostavio tako.

Ovo se sve dogodilo u prvoj polovini godine, a druga polovina nije u "fotografskom" raspoloženju.
Pitate se zašto? Zato što sam se jednostavno zaljubio u steemit i kriptovalute. :)
Toliko je interesantno i zabavno baviti se kriptovalutama da ne mogu da ne mislim na njih :)
Našao sam mnogo dobrih prijatelja u ovom svetu i drago mi je zbog toga.


Postoji još mnogo drugih stvari koje su mi se desile ali ne mogu da ih sve stavim u jedan post, bilo bi dugačko i dosadno. Mislim da je ovo pravo mesto da završim ovaj post. Želim Vam sve najbolje u 2018, na prvom mestu zdravlje, a onda puno sreće, veselja, ljubavi i novca.. Budite sa ljudima koje najviše volite, vašom porodicom i nemojte nikome dopustitu da vas spreči da radite ono što volite

giphy.gif

Sort:  

Изврсно, @mladenpaunovic. Срећна Нова теби и твојој породици:

https://steemit.com/funny/@lighteye/russian-hacking-christmas-edition

Hvala, takodje :)

Bravo @mladenpaunovic, svaka cast. Srecna Nova godina.

Baš mi je žao što nisam ranije videla ovaj post, zbog glasa... Slike su fenomenalne. Neverovatno mi je da sa toliko godina imas toliko znanja i umeća. Svaka čast tebi i tvojim roditeljima. Pozdrav! 😉
Srećni praznici!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65686.10
ETH 2943.95
USDT 1.00
SBD 3.73