[스팀몬스터] 19.09.10steemCreated with Sketch.sindong (75)in #spt • 7 years ago 오늘은 오랜만에 물덱 일퀘를 진행했습니다~ 아! 무패가 아쉽네요~ (이런.. 간사한 사람!!) 실버1까지는 먼거 같아 그냥 보상 받았습니다~ 요즘은 1일 1레어는 나오는것 같네요~ 그럼 내일은 실버1 도전해보겠습니다~ #steemmonsters #kr #zzan #liv #steemace #sportstalk #dec #actnearn
@sindong, Enjoy this game and wishing you more effective reward cards ahead.
Posted using Partiko Android
Great post sir. I like it this post. thanks for sharing your post..
May you have a great week ahead
Posted using Partiko Android