Wiosna :) Cieplejszy wieje wiatr ! :)

in #spring6 years ago (edited)

Czas się obudzić z zimowego snu ! :)

Mimo tego, ze pogoda nie zachęca, czas na wiosnę! czas się obudzić !
Na początek coś dla ucha :)

Nie wiem jak Was, ale mnie w tym roku zima zmroziła :P
Czekam na wzrost temperatury i cieszę się coraz dłuższym dniem :)
Wychodzę z domu rano jest jansno, wracam też jasno :)
Czy to nie jest piękne? :)

Odgrzebałam swoje zdjęcie krokusów.
I tak myślę, że trzeba będzie je odświeżyć w tym roku.
Mimo tłumów i niesamowitej kolejce do kasy biletowej...
Nawet mam taki cichy plan jak to obejść....
Mam pomysł na spacer o wschodzie słońca :)
tylko jedno mnie zastanawia... kto mnie obudzi ;)

Macie swoje ulubione miejsca, na wiosenne spacery ?
Lubicie czuć ciepły, wiosenny wiatr we włosach ?
I patrzeć jak kolejny raz wszystko budzi się do życia na nowo ?
Uwielbiam to!

Aż się rozmarzyłam :)

Życzę Wam Cudownej Wiosny :)
Niech się wszystko obudzi w Was na nowo :)

Pozdrawiam
Ania

Ps.
Na koniec wiosenna piosenka z humorem :)

Sort:  

fajne kwiaty

Congratulations @anina! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @anina! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59117.01
ETH 2525.11
USDT 1.00
SBD 2.48