You are viewing a single comment's thread from:

RE: The cycling tour of Sibiu

in #sport7 years ago

Salut @deniscoman, mă bucur să găsesc români pe steemit! Ce ai zice dacă ai posta articolele tale și în limba română? De când am intrat în această comunitate, adică de vreo săptămână, mi-am dorit să ajut la creșterea comunității celor care postează în limba română. Practic, în loc de un articol, postezi două, iar conținutul e același, deci vei avea mai multe voturi, mai mulți urmăritori! Eu o să te urmăresc și ai un vot de la mine!

Sort:  

Salut @gabriel-ruva. Ne-am gandit si sa postam in romana, dar comunitatea de romani de pe steemit este prea mica si din aceasta cauza am abandonat aceasta idee. Insa am putea face acest lucru (sa postam doua articole) cel putin pentru articolele despre romania. Daca mai cunosti persoane din Romania spune-le sa ne dea follow si la fel vom face si noi. O zi buna.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44