You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2019 FIBA Basketball World Cup tipping contest #1

in #sport5 years ago (edited)

Já sem basketbalovej analfabet, ale loni jsem se třeba zůčastnil ze zvědavosti pár mládežnických tréninků a dokonce dvou kvalifikačních duelů na tohle MS. Mám totiž v příbuzenstvu kouče, tak mě zajímalo, jak se baskeťáci hejbou, jaký maj silný a slabý stránky. Tak si teda taky tipnu (zvýrazněný, jak kolegové přede mnou, jsou označeni jako vítězná strana):

New Zealand - Japan
Australia - Dominican Republic
Canada - Jordan
Brazil - Czech Republic
Turkey - Montenegro
France - Lithuania
Germany - Senegal
USA - Greece (prej to maj řekové našlápnutý, poslouchám to celej rok, tak zkusme překvapení)

Sort:  

Díky za tip :) Já si basket zahraju rád. Teda spíš mě baví házet na koš :D Taky mám s basketem spojený jeden takový osobní cíl, něco na způsob tvého testování vlastního těla :D Rád bych se jednou (se svou nevelkou výškou 177 cm) při výskoku dotkl obroučky. V Mexiku jsem to trénoval hodně a chybělo mi už jen pár centimetrů, ale teď tady doma žádné hřiště po ruce nemám, tak se mi tahle meta asi zas trochu vzdálí :D :/ Jak jsi na tom ty, zavěsíš?

Tý jo, no vidíš! Zajímavá výzva. To nevim, asi spíš nee. Ale mám teda zase 8 cm náskok při startu. :D to vyzkoušim a nahraju. Nějaký pravidlo?

  • S rozeběhem, nebo bez?
  • Stačí dotek prstů, nebo dáme zavěšení?

No já to trénoval s rozběhem a stačilo by mi se dotknout :D I jsem si našel video jednoho týpka, co byl ještě menší než já, a ten po pár měsících tréninku nakonec normálně dunkoval... Hezky si to celé zdokumentoval v tom videu. Tak to zkus a dej vědět ;) Co jsem tak četl, tak kromě samotného skákání je důležité posílit stehna (dřepovat).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62648.12
ETH 2562.87
USDT 1.00
SBD 2.74