Another objective achieved // Kolejny cel osiągnięty

in #splinterlands4 years ago

[EN]
I didn't expect that this season, but I achieved my goal, which I was so quietly counting on, namely to achieve the 2200 rating, and thus entered the league Gold II 😁.

Screenshot_20200113_172922.jpg

Recently, I have been boasting that you managed to get Gold III, or 1900 rating, and today I finally got one floor higher. I am even more happy because in 2 days time the end of the season will be over and I will get 4 more cards than I was supposed to get.

On Friday I took part in the Bronze tournament for the first time. I expected that it would be difficult and that was it. I managed to get to round 3, but I dropped out in it. And I took part only because I had to win one fight a day. I managed to win more fights and by the way I got the prize of 50 DEC for taking the place from 33-64. Little success, but it was.

Besides, I took part in the tournament organized by @qurator. Unfortunately there wasn't even a little success here. Unless I had to take part in the first round (I don't know why), in the second round I dropped out with a bang. The opponent wasn't demanding, but the rules outnumbered my cards.

Screenshot_20200113_172906.jpg

Today I also took part in two tournaments. In the first round at 1:00 p.m. I won two fights, in the second, unfortunately, I lost two in a row, which resulted in falling out of the tournament.

The second tournament (at 4:00 p.m.) went better. In the first round I didn't take part and I jumped into the ore number 2. In it I managed to beat my opponent by winning two fights. In round 3 I managed to win 2:1 with my rival and so I got to ore number 4 in the tournament for the first time.

Screenshot_20200113_172841.jpg

Here I had great difficulties with both card selection and winning the fights. Eventually, after one win and one loss, I managed to beat my rival in the third fight and thus entered round 5. In round 5 I did very well. I won the first two fights smoothly and jumped into round 6. Just as I quickly got into round 6, I dropped out there quickly. It took two red-legs to fall out of the tournament. Nevertheless, I was in the top 16 and got 500 DEC!

The participation in the tournaments must be well planned. The whole tournament lasts over an hour. I spent almost 80 minutes finishing the 6th round on the 9 possible, so you really need time for that.

Splinterlands has become a game I play in my free time. Every day I do my quests diligently and try to get better cards.

Today I managed to finish a quest with a rating of over 2200, in which I was supposed to win 3 fights without using neutral cards. It went pretty fast and you can see the cards I got on the screen below.

Screenshot_20200113_172941.jpg

I keep fighting! Rather, the Gold I league will not be achievable, but it is worth trying. After all, I still have 2 days 😋


[PL]

Tego nie spodziewałem się w tym sezonie, ale osiągnąłem swój cel, na który tak cicho liczyłem, mianowicie chodzi o osiągnięcie 2200 ratingu, a co za tym idzie, wszedłem do ligii Gold II 😁

Screenshot_20200113_172922.jpg

Ostatnio chwalilem się Wam, że udało się zdobyć Gold III, czyli 1900 rating, a dzisiaj w końcu wszedłem jedno piętro wyżej. Cieszę się tym bardziej, bo już za 2 dni koniec sezonu i otrzymam 4 karty więcej niż miałem otrzymać.

W piątek brałem udział pierwszy raz w turnieju Bronze. Spodziewałem się, że będzie ciężko i tak faktycznie było. Co prawda udało mi się dojść do rundy 3, ale w niej już odpadlem. A wziąłem udział w sumie tylko dlatego, że dziennym queście musiałem wygrać jedną walkę. Udało się wygrać więcej walk i przy okazji załapałem się na nagrodę w postaci 50 DEC za zajęcie miejsca od 33-64. Mały sukces, ale był.

Poza tym wziąłem udział w turnieju organizowanego przez @qurator. Niestety tutaj nawet małego sukcesu nie było. O ile nie musiałem brać udziału w pierwszej rundzie (w sumie nie wiem dlaczego), tak w drugiej odpadłem z hukiem. Przeciwnik nie był zbyt wymagający, ale reguły przerosły moje karty.
Screenshot_20200113_172906.jpg

Dzisiaj również wziąłem udział w dwóch turniejach. W pierwszym o godzinie 13:00 w pierwszej rundzie wygrałem dwie walki, w drugiej niestety dwie pod rząd przegrałem, co skutkowało odpadnięciem z turnieju.

Drugi turniej (o godzinie 16:00) poszedł lepiej. W pierwszej rundzie nie brałem udziału i odrazu wskoczyłem do rudny nr 2. W niej udało mi się pokonać przeciwnika wygrywając dwie walki. W rundzie nr 3 rzutem na taśmę udało mi się wygrać 2:1 z moim rywalem i tym samym pierwszy raz dostałem się do rudny nr 4 w turnieju.

Screenshot_20200113_172841.jpg

Tutaj miałem wielkie trudności zarówno z wyborem kart jak i wygranymi w walkach. Ostatecznie po jednej wygranej i jednej przegranej, udało się w trzeciej walce pokonać mojego rywala i tym samym wszedłem do rundy 5. W rundzie 5. poszło mi bardzo dobrze. Pierwsze dwie walki gładko wygrałem i wskoczyłem z impetem do rundy nr 6. Tak jak szybko trafiłem do rundy nr 6., tam szybko odpadłem. Wystarczyły dwie rudny, żeby odpaść z turnieju. Niemniej znalazłem się w pierwszej 16-tce i otrzymałem dzięki temu 500 DEC!

Udział w turniejach trzeba dobrze zaplanować. Cały turniej trwa ponad godzinę. Kończąc grę w 6 rundzie na 9 możliwych spędziłem prawie 80 minut, więc na to naprawdę trzeba mieć czas.

Splinterlands stał się grą, w którą gram w wolnej chwili. Codziennie rzetelnie wykonuję questy i staram się mieć coraz lepsze karty.

Dzisiaj udało się przy ratingu ponad 2200 skończyć questa, w którym miałem wygrać 3 walki bez używania neutralnych kart. Poszło w miarę szybko, a karty jakie otrzymałem możecie zobaczyć na poniższym screenie.

Screenshot_20200113_172941.jpg

Walczę dalej! Raczej liga Gold I nie będzie do osiągnięcia, ale próbować warto. W końcu mam jeszcze 2 dni 😋

Sort:  

Wymiatasz na całego, ja walczę w silver.

Staram się 😁 Może w przyszłym sezonie też będziesz wymiatał w Goldzie 😁

Gratulacje :)
Mi coś ta gra nie idzie... ;)

Trochę szczęścia i trzeba mieć dobre karty, co wiąże się z ich kupnem 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05