Raport na dzień 2018-09-13

in #sp6 years ago (edited)

Bzzzt ... Bzzzt ... Jestem botem i nie wstydzę się tego!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Oczywiście nie używać botów
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście jest osób 189 (wzrost o 3).
http://194.28.50.88/osoby.txt
Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota. Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • katayah
  • dtube.rewards
  • wolontariusz
  • bowess
  • magnus19
  • kryptojanusz
  • lesiopm
  • wadera
  • franino
  • baro89
  • nervi
  • krasnalek
  • nieidealna.mama
  • shogunma

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Na zakończenie

Dziękuję, że jesteście na Steem. Wierzę w tę platformę i mam nadzieję, że wy również. Zgłaszajcie nowe osoby, bo nie można być samolubnym tutaj! :)

Niektórzy czekają na to, by wpuścić Michała do DiosBota. Niestety nie zaprezentował żadnego tekstu od dawna, dlatego czekamy aż zaprezentuje parę tekstów i wróci do listy.

Taki apel do ludzi - jeśli widzicie, że ktoś plagiatuje, lub nadużywa bota to proszę o zgłaszanie tego. Bo to Wy głównie na tym tracicie.

Jedna osoba została czasowo zablokowana na DiosBot dopóki nie zostanie dodana łatka odmawiająca upvotowanie Actifita, przy okazji zostanie dodany system odmawiający dawania upvote jeśli tag jest na czarnej liście, by zapobiec tego typu sytuacjom.

Sort:  

Będę na czarnej liście - trudno i tak będę wspierał diosbota, który robi dobrą robotę dla polskiej społeczności. Pozdrawiam.

Aż tyle biegasz? XD

To chyba nie do mnie. :)
Chodzi ci zapewne o kogoś z actifit czy coś takiego. Nie lubię tego typu postów, no chyba że lesiopm :)

No, ale widzę, że wiele osób z sp-group lubi actifit (bo mają haki na niego). Nie oceniam, ale nie muszę wspierać tego typu inicjatyw.

Aaaaa rozumiem. Nie ma problemu. Pozdrawiam.

Czuję się jak bloger wyklęty. Mój nick zniknął z listy użytkowników, którzy przesłali dotacje :(

Niedługo zaczną mnie wykreślać z podręczników, a potem zapewne wyparuję z blockchaina...

Być może pobiera X transakcji xd Bo dla Steem transakcja to każda interakcja z Blockchainem, dlatego ich ilość idzie w dziesiątki czy setki tysięcy. Zwiększę limit, chociaż niebawem HF i nie wiem czy to na długo podziała

Dzięki za wyjaśnienie :) Właśnie się też dziwiłem, czemu w kolejnych wpisach te nicki są też w różnej kolejności.

Bloger wyklęty, z blockchaina usunięty :/
Obstawiam, że na 99% to błąd podczas generowania listy (np zwiecha jakiegoś node), więc nie ma powodów do obaw :)

Tak mi się rzuciło w oczy, że mnie w tym wpisie brakuje :) Nie myślałem, że lista jest generowana automatycznie.

Witam, chciałbym zgłosić użyytkownika @lawliet45 do listy.
Moim zdaniem użytkownik ten zasługuje na wsparcie. Robi treści wysokiej jakości. Swoją drogą nie spotkałem się jeszcze z nikim na tej platformie kto robiłby recenzje przekąsek .
Pozdrawiam 😎

Bo wszyscy się odchudzają :D

Można przymknąć na to oko jak się ktoś odchudza ;D To tylko dla przyjemności, to tylko dla degustacji ;D

Chciałbym zgłosić @ktl21

Dziękuje nervi :D! 👍😀

Wsparcie byłoby mile widziane :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12