Steemmonsters raport 24/05/2019

in #sp-group5 years ago

silent caller.png

Witam!!! Bardzo mi się podoba ten pomysł z kryształkami w SM, mają tylko jeden minus, dużo wysoko poziomowych graczy na niskich rangach (silver). Wczoraj zauważyłem że w godzinach wieczornych lepszych graczy jest mniej, może to moje złudzenie ale tak czułem. 500 kryształków to około 1.20 steem. Za to można sobie kupić karty i tak właśnie robię by mieć większe szanse z lepszymi graczami. Wczoraj uzbierałem 1000 kryształków i ulepszyłem kilka kart i będę miał nieco łatwiej. Jak nie wiecie jak sprzedawać kryształki to wam pomogę. Musicie połączyć konto SM ze stroną steem engine i przesłać tam kryształki, a następnie sprzedawać kryształki w ich markecie, potem musicie wypłacić steemmp na konto steemit i gotowe.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99