Steem Monsters Raport. Wiosna się zbliża.

in #sp-group6 years ago

silent caller.png


Cześć!!! Wydaje mi się że Steem Monsters straciło odrobinę zainteresowanie gdy pojawiło się Drug Wars. Może się mylę ale to tylko moje odczucie. Obie gry są fajne. Steem Monsters może się pochwalić ciekawym systemem potyczek i ten aspekt najbardziej mnie przekonuje by zostać i ulepszać talię. Drug Wars na razie się rozwija i można tylko ulepszać budynki i rekrutować armię. Obie gry dają zarobić ale pod tym względem Steem Monsters przegrywa ponieważ trzeba więcej wyłożyć hajsiwa w talię jeśli się nie ma szczęścia do kart. A mała inwestycja w Drug Wars pozwala na stały przychód po 13 dniach gry.


Nie o zyskach będę tutaj mówił, obie gry dają frajdę, mimo wszystko, Steem Nova też mi ją zapewniała do czasu aż zostałem zgnojony i robiłem za farmę, tam nic nie zarabiałem a grałem z przyjemnością, czekając na kolejny dzień i nowe rozbudowy. Przychodzi jednak czas w którym będę mniej czasu poświęcał obu tytułom. Idzie wiosna a ja chcę bardziej wykorzystać czas na zewnątrz. Tylko wieczory będą prze zemnie katowane, w dzień zamierzam bardziej się ruszać co pozwoli mi lepiej się czuć na co dzień.


Przechodząc do raportu, jednego dnia a dokładnie we wtorek odpuściłem sobie wykonywanie zadania, mam za słabą talię życia i nie daje rady na Silver II. Wczoraj trafił mi się quest z talią ognia i ten ukończyłem po kilkunastu minutach, mimo że w tą talię też na razie nie inwestuje. Z zadania trafiły mi się następujące karty

Screenshot - 2019-02-20 , 22_10_29.png


Tego szkieleta mam mało, za to rusty androidy trafiają mi się najczęściej tak jak mecha golemy. Dzisiaj nie wiem co mi się trafi ale postaram się wejść na wyższą rangę by odebrać więcej niż 3 karty.


Source/Źródło


Oryginalne zdjęcie Steem Monsters jest tutaj ,
zrzut z otwarcia kart wykonałem własnoręcznie.


giphy.gif

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Fifi94/WrestlingWorld from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63