Steem Monsters Raport nr 12. Zakupów ciąg dalszy

in #sp-group5 years ago

silent caller.png


Hej!!! Sprzedałem kolejną złotą kartę, została mi jeszcze jedna do sprzedaży. Kupiłem w to miejsce 3 karty Crustacean King, brakuje mi jeszcze jednej do 3 poziomu, oraz Mermaid która atakuje magią, nie wiem czy mi się przyda, ale kupiłem bo brakowało mi jej w kolekcji. Z kart wody brakuje mi tylko 2 kart, jednej z poziomu epic (baba z mieczem) i jednej legendary (lodowy gigant). Nie wiem na czym się skupie następnym razem, za 3 złotą kartę powinienem dostać jakieś 3$, chyba zakupie w to miejsce 3 karty ALRIC STORMBRINGER choć mogę się skusić na ulepszanie jakichś kart które mam na 1 poziomie. Tradycyjnie wrzucam karty z ostatnich openingów.


smscreen1.png
smscreen2.png


Source/Źródło


Oryginalne zdjęcie Steem Monsters jest tutaj


giphy.gif

Dziękuje i zapraszam ponownie

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77