Polskie kanały ASMR na Youtube

in #sp-group5 years ago

Kopia silent caller.png

Ludzi możemy podzielić na takich którzy relaksują się ASMR albo ich to irytuje. Kiedyś słyszałem opinię pewnej osoby która z początku też źle do tego podeszła. A potem spróbowała ponownie i korzysta z tej formy relaksu nie przerwanie.
ASMR można podzielić na 3 części. Odgrywanie ról gdzie osoba prowadząca szepta wcielając się w rolę np: fryzjera, jednocześnie wydając dźwięki różnych przedmiotów z których fryzjer korzysta. Sam szept np: który polecam najbardziej bo dla początkujących jest to najprzyjemniejszy dźwięk i jest jeszcze używanie samych przedmiotów, ale to jest raczej dla osób które potrafią czerpać z tego przyjemność.


Dlaczego jest grupa ludzi która potrafi czerpać z tego przyjemność? Wydaje mi się że osoby które są spokojne i introwertyczne tak jak ja mają z tego największą przyjemność. Cisza wokół w połączeniu z ASMR potrafi wywołać pozytywne ciarki na ciele, nie każdy je ma. Ja często ich doświadczam. Gdy słuchamy ASMR ważne jest ustawienie odpowiedniej głośności, najlepiej jak najcichszej ale słyszalnej. Za duża głośność może przynieść odwrotne skutki i będzie irytować. To tej formy relaksu trzeba podejść w odpowiedni sposób inaczej nici z przyjemności.


Dobra Fifi94 miałeś mówić o polskich kanałach na Youtube. Tak miałem i właśnie do tego przechodzę, przed przystąpieniem do tego chciałem zrobić dobry wstęp.
Na polskim Youtube możemy znaleźć kilka kanałów ASMR w wykonaniu kobiet.


ASMR Janki

Kanał prowadzi bardzo żywiołowa i wesoła Janeczka. Jest naprawdę dobra w tym co robi polecam obejrzeć ten filmik by ocenić jej umiejętności

Naprawdę warto poświęcić parę minut. Janka często nagrywa filmiki w których odgrywa pewne role np: sprzedawczyni, fotograf, fryzjer, instruktor prawa jazdy i inne, często prowadzi zwykłe pogaduszki na różne tematy. Polecam.


Polish ASMR Gleam

Na tym kanale podobnie jak w przypadku Janki, prowadząca kanał odgrywa różne role. Ale też często rozmawia o różnych rzeczach, np: o słodyczach, bardzo lubi słodycze publicznie się do tego przyznała.

Prowadząca jest polką mieszkającą za granicą. Dlaczego cały czas powtarzam słowo prowadząca? Niestety nie pamiętam jej imienia, w jednym z Q&A się przedstawiła ale wypadło mi jej imię z głowy. Do swoich filmów podchodzi profesjonalnie, jest bardziej stonowana od Janki. Według mnie jest to zaleta ponieważ mamy wybór między dwoma kanałami, jednym bardziej żwawym a drugim spokojniejszym. Można oczywiście słuchać obu pań zależnie od naszych potrzeb w danym dniu.


Jest jeszcze K8ee ASMR ale na czas tworzenia posta nie mogę o niej dużo powiedzieć ponieważ wcześniej nie natrafiłem na ten kanał. Po zerknięciu na kilka jej filmów mogę ją przyrównać do Polish ASMR Gleam, mamy tutaj również stonowaną kobietę, bardzo miłą w odbiorze. Nie wiem jak będzie u niej regularnością, jeśli się utrzyma będzie w top 3 kanałów o tej tematyce w naszym kraju.


Bonus

Jak myślicie jak wyglądał by Carrioner gdyby zajmował by się ASMR, wydaje mi się że tak


Ale nie wyobrażam sobie Carrionera szepczącego, Carrioner potrafi nagrywać filmy spokojnym głosem. Każdy kojarzy go z tego że krzyczy gdy chce kogoś zjechać, albo pouczyć :)


Source/Źródło


Oryginalne zdjęcie które służy mi za miniaturkę tutaj

Kanał Janki
Kanał Polish ASMR Gleam
Kanał K8ee ASMR
oraz kanał PierreG ASMR


giphy.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64160.97
ETH 3145.28
USDT 1.00
SBD 3.86