Sort:  

To morze, by tak hellobota napierdalać flagami...macie szczęście, że nie ja stoję za sterami, a Team musi jednoznacznie potwierdzić takie akcje bo bym Was cisnął już dawno za każdą gównoburzę.

Kogo NAS? Ja jestem jedna. Mam nick nieidealna.mama a nie nieidealna&mama :)

Posted using Partiko Android

Każdy ma prawo kogoś sflagować. Nie podoba mi się post to flaguję.

Uważam, że to konkretne wydanie wizjera jest bardzo nie na miejscu. Faworyzowanie jednej osoby? Dlaczego?
Dlaczego w każdym wydaniu były trzy posty, trzech różnych osób, a w tym jest inaczej? Nie było wczoraj na polish lepszych postów?

Doskonale wiecie, że Juliet zrobiła to bardzo złośliwie i z pełną premedytacją. Dziwi mnie jedynie, że Wasz team się na coś takiego zgadza, bo źle to wpływa na "imię" całego Sp-group, bo przecież to z konta grupy dodaje.
Inną rzeczą by było, gdyby zrobiła taki numer ze swojego profilu, pewnie bym to olała. Ale skoro jest to z profilu Sp-group to można przypuszczać, że było to celowe, aby zagrać komuś na nosie. Tylko pytanie - komu? Fervi olał post @bezkresu, specjalnie się nim nie przejął. Więc w kogo @julietlucy wycelowała?

Nie mieszaj w to proszę Ferviego czy hellobota, bo to ja flagowałam, nie on. Na Wise możesz sprawdzić kto użył Diosbota do flagi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94