You are viewing a single comment's thread from:

RE: #33 Raport Tygodniowy SP-GROUP [21.05.2019]

in #sp-group5 years ago

Mój ulubiony temat: dyskryminacja pozytywna xD

W sensie można dyskryminować mężczyzn, bo wtedy jest to wyrównywanie szans ;)

Ma ktoś dane, że na Steem pod względem nagródy kobiety są dyskryminowane ;)?

Szkoda, że nie ma tagu pl-mezczyzna, gdzie tylko mężczyźni dostawaliby upvote :D

Wiem, że jako grupa dostaliście pozwolenie na używanie mocy @sisters pod takim warunkiem i nic mi do grupy ;) jej moc jej sprawa, ale są jakieś sp-groupowe traile bez targetu płciowego ;)?
@kapitanpolak jest zwolennikiem tagu #pl-kobieta xD?

Oświadczam, że w ramach protestu nie zamierzam Pań dyskryminować w głosowaniach zarówno swoją mocą, jak i za pomocą wise. Peace&Love

Sort:  

To nie był pomysł Darii, a była to moja propozycja na taki sposób wykorzystania jej głosu, który ona zaakceptowała :)

#pl-mezczyzna aż strach się bać kiedy takie coś powstanie :D

@michalx2008x

Szkoda, że nie ma tagu pl-mezczyzna

Jestem za!

@herbaciany, widzę dla Ciebie ogromne pole do popisu! No, nie daj się prosić ;)

Niestety złożyłem poważne oświadczenie i nie mogę go złamać (blockchain pamięta):

Oświadczam, że w ramach protestu nie zamierzam Pań dyskryminować w głosowaniach zarówno swoją mocą, jak i za pomocą wise.

Proszę nie prosić, bo to nie ma sensu. Będę nieugięty ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67200.37
ETH 3331.98
USDT 1.00
SBD 2.77