KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 5 - Moje odpowiedzi

in #sp-group5 years ago

1.Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Nie wiem jakie jeszcze filmy nakręcił ten Pan - Tom Six.
Ale po obejrzeniu Ludzkiej Stonogi (wszystkie części), nie mam już ochoty patrzeć na żadne inne jego produkcje. To jest pojebane :P

hqdefault.jpg

2.Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

Nie wiem czemu ale zawsze lubię wracać do komedii z Jimem Carreyem "Jestem na tak"
Nie dość, że jest ona prosta, zabawana to jeszcze działa psychologicznie na tych, którzy za długo siedzą w samotności. Pokazuje jak łatwo można zmienić swoje zycie na ciekawsze.

0464012273719633db90d97641c731af3e17f2fe54054b9bf3a010d2e48925b5-201.jpg

BTW zauważyliście, że Jim Carrey wygląda ja Max Payne z dwójki ?

8f8488a36c5dc7acbd00af7c0f4af8b2.jpg

3.Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Na gorszy nastrój oglądałem zawsze serial "BoJack The Horseman" . Niestety obejrzałem już wszystkie odcinki :P

images.jpg

A jeśli chodzi o fim hmmm.... zawsze poprawiał mi humor film "Eurotrip" . Bardzo dobra komedia. Nadal śmieszmy pomimo tylu lat.

eurotrip.jpg

4.Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

Nie wiem jak ma na imię ten Pan ale ta muzyka z filmu "Silent Hill" to według mnie mistrzostwo !

5.Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Z dzieciństwa to najbardziej kojarzę bajki Disneya na kasetach VHS. Najbardziej w pamięć zapadła mi "Mała Syrenka" :D Oglądałem to tyle razy, że na pamięć znałem każdą kwestę. Wtedy to się miało pamięć :D

12814_1.7.jpg

6.Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

"Scarface" - Say Hello To My Little Friend. Nic więcej chyba nie trzeba dodawać :P

32604-600-338.jpg

7.Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

Najdłuższy serial to na pewno "Przyjaciele" Najlepszy komediowy serial. Chociaż polecam też "Scrubs" (Choży Doktorzy). Niestety tego jeszcze nie obejrzałem do końca, trzeba nadrobić.

z19472874V,-Przyjaciele-.jpg

8.Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

Hmmm...
Powiem wam, że chyba nie mam takiego filmu. Nie potrafię sobie nic takiego przypomnieć.

9.Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

"Max Payne" Tak jak kocham tą grę, tak nie lubię tego filmu. Miało być super a wyszło ...... jak wyszło

imperial-cinepix-max-payne-epr.jpg

10.Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

"Manchester by the sea" - Zacząłem to oglądać w telewizji i myślałem szczerze, że to będzie jakiś gniot..... a okazało się, że to piękny film. Musicie go obejrzeć ! Polecam

manchester-by-the-sea.jpg

To na tyle :)
Pozdrawiam :)

Sort:  

Pan Tom Six stworzył ostatnio nowe "dzieło" - "The Onania Club". Ale tego to i ja nawet boję się oglądać :D

Dzięki wielkie za udział w konkursie!

O nie :D

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67