Sort:  

Łoboziuuu wielkie dzięki za to, że tak wielu z Was doceniło moje narzekania :) Jest mi niezmiernie miło :) Świetnie się przy tym bawiłam nawet trochę polubiłam narzekanie :D

Zdeklasowałaś nas poetycko :D

Takiej przewagi w głosowaniu się nie spodziewałem @minimalna 5 punktami zdeklasowała @kusior'a i @arka.noego

Gratulacje :)

Posted using Partiko Android

@dyzia... łotwieraj nowy narzekajnik XD toż to raptem poczuliśmy swąd palonej gumy z trampek minimalnej.. ^_^ nie no ale szacun, należało się dziewczynie.. za tak poetyckie rozbrojenie konkursu :D:D:D

Zgadzam się z tym w pełni, trzeba coś znowu wymyślić :D

Gratki dla wszystkich!

Bardzo fajny konkurs, jestem za tym, by powstały kolejne edycje :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79