TARHANAsteemCreated with Sketch.

in #soup6 years ago

Bugün Kahramanmaraşlı bir arkadaşımla sohbet ederken "tarhana" hakkında konu açıldı

Sorun tarhananın nasıl yapılması ve hangi tarhananın daha lezzetli olduğuydu.

Kahramanmaraşlı arkadaşa göre ; kendi yöresinde yapılan çıtır tarhana daha lezzetliydi. Bahsettiği tarhanın resmi bu ;

Ancak ben , önce hamur şeklinde yoğurulup sonra bir bez üzerinde kurutulduktan sonra toz haline getirilerek çorbası yapılan tarhananın yerine tutamaz diye düşünüyorum. Yani toz halindeki tarhananın içindeki vitaminlerin çorba usulüyle vücuda daha faydalı olacaktır.
Benim bahsettiğim tarhananın resimleri de bunlar bilenler bilir.

Kahramanmaraşlı arkadaşımın tavsiye ettiği tarhanayı henüz yemedim ama merak da etmedim değil.
Sizlerinde tattığı tarhana türlerini benimle paylaşırsanız farklı tatlar denemiş olurum.

Sort:  

Enteresan bizim orada (Nevsehir ) yapilan ise kurabiye ye benzer şekilde olur ve bu bahsettiklerinizden de yemis biri olarak bana daha lezzetli gelmistir her zaman.

afiyet olsun.. kurabiye şeklinde olanı merak ettim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60289.82
ETH 3304.15
USDT 1.00
SBD 2.42